Toon posts:

Duron Cooling? :o

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat voor cooler kan je het beste op een duron 800 doen die je gaat overclocken? Misschien heeft iemand een goede winkel waar ze die te koop hebben.

Plz Help

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-05 13:38
hehehe
Zoiets wou ik oko net poste :P

ik zag laatst erges iets over een Super Orb die tot 1.5GHZ goed koelt op een duron en dat ie speciaal voor Abit KT7 mobo was :P

voor maar 30 dollar.....
ben alleen die site kwijt |:(

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
check ff www.ocshop.nl

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21-05 11:19
op www.overklokken.nl staat wel een review van diverse socketA koelers.

Als je echt veel geld heb kun je een ALPHA kopen... bijna alle koelers zijn te koop bij www.oc-shop.nl

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-05 13:38
Wheeeeee.......

vet

Conclusie:

De SuperOrb presteerd goed en wint het ook van de Spire.De enigste nadelen die ik bij deze koeler heb is dat hij toch wel aardig wat lawaai produceerd en er op sommige moederborden weer een paar condensatoren moeten worden verbogen. Maar met deze koeler wou de duron ook 1000MHz stabiel in windows draait iets wat me met de andere twee nog niet is gelukt. Deze koeler kan je dus net helpen om net nog wat meer uit je cpu te halen

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Verwijderd

Ik heb zelf net een GlobalWin FOP32 >:) overgenomen van een Tweaker. Koelt als een bezetene alleen maakt het geluid van een stofzuiger alla vliegtuig.
Een Spire cooler heb je ook wel wat aan.
Neem een kijkje op http://www.ned-cool.nl
Leuke spullen en goede service.
Suc6
Zelf draai ik ook met een Duron 800@978
1 gigi wil hij bij mij niet halen op 1.85V
Boot wel alleen krijgt hij na een tijdje draaien kuren in de zin van blue screens en explorer errors. Ik moet nog de weerstand 'truuk' doen en dan op 1.93V booten (las in de meeste reviews dat hij de Gig dan wel makkelijk stabiel haalt).
Ik had hiervoor een Spire MA324-15. Deed ook prima zijn werk alleen is het hier in huis meestal een beetje warm en stressed liep hij op (gesloten kast met niet optimale koeling) tot 65'C (Kan tot 90'C maar dan is je CPU dood) Nu met de GW FOP32 is het 55 met gesloten kast en stressed. Niet verkeerd voor een cooler. Neem anders de GlobalWin VOS32 ook niet verkeerd en zal niet veel herrie maken als de FOP32. maargoed de keus is aan jou. Suc6. Laat even weten hoeveel je haalt. Ben wel nieuwsgierig.

*D

Verwijderd

Topicstarter
Ja gezien maar wat is eigenlijk het verschil tussen de Delta AFB-60MP en een Delta AFB-80MP. De 60 draait sneller en is goedkoper maar past die ook op de duron?
Kan iemand mij uitleggen wat de termen CFG en MAP betekenen.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

koop toch direct een FOP 38 met wat extra fannetjes :)

enne aan het geluid wen je, WAT ZEHG JUH? ;)

39

Pagina: 1