[PS2] Asterix & Obelix XXL voortgangs vraag

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:37

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Topicstarter
Hallo SP'ers :w

* Koffie komt normaal nooit in SP, dus eerst de FAQ's gelezen.
Volgens mij zit ik op de goede plek.
Sinds afgelopen weekend heb ik het spel "Asterix & Obelix XXL" op de PS2 (weer eens wat anders dan al dat sniper geweld :P).

Dan nu de vraag, ik zit helemaal vast en kom niet meer verder 8)7
Het is moeilijk uit te leggen waar ik zit, maar ik zal een poging doen.

Op een gegeven moment heb je een level dat je een stuk of 60 romeinen in elkaar moet slaan voordat je verder kan. Dat is tevens het level met in het midden een grote houten machine die met 2 armen op de grond beukt.
Ook de machine zul je tot houtsnippers moeten slaan.
Pas als je dat gedaan hebt, wordt een soort houten transporter/trampoline 'unlocked'.
Je gaat er op staan en drukt op ACTIVATE
Onze 2 vrienden worden dan naar een volgen level geworpen.
Daar is weinig bijzonders te vinden.
Echter daar waar je begint kun je een grot in.
Je moet dan eerst over een soort miniafgrond springen en dan 3 grote romeinen/viking achtige neermeppen.
Dan kun je naar links alwaar ook een afgrond is.

Wat ik ook probeer, ik kom er niet overheen en gesprongen en val er dus elke keer in 8)7
Waarschijnlijk moet ik misschien eerst iets unlocken voor een soort brug ofzo ?
Alles wat er in dit level te doen is ('t is niet veel) heb ik volgens mij al gedaan:

- De vier knoppen op groen gezet waardoor je toverdrank kunt krijgen
- Toegang naar de grot opgeblazen met buskruit
- rondje gezwommen in het meer :+

Op inet is weinig te vinden over deze game, alleen wat magere reviews maar geen walktrough of tips en tricks.

Iemand toevallig die eerder met dit biijltje gehakt heeft ? :)

Zwembad (te koop) - Braaihok (te koop) - Bouwproject -BraaiTV - Funda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Zoals de naam al zegt is SGD de plaats voor je discussies over games. Discussieren over wat de beste manier is om iets op te lossen mag uiteraard ook. In SPV komen de problemen die je ondervindt als je een spel speelt. Dit kunnen dus errors zijn, maar ook als je even niet meer weet hoe je verder moet komen in het spel kan je er terecht. Regel blijft wel dat je eerst moet zoeken of het niet al eens eerder is langs gekomen.
Verschillen tussen SPV en SGD.

SPV dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:37

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Topicstarter
* Koffie had toch echt goed gelezen :?
Zoals de naam al zegt is SGD de plaats voor je discussies over games. Discussieren over wat de beste manier is om iets op te lossen mag uiteraard ook. In SPV komen de problemen die je ondervindt als je een spel speelt. Dit kunnen dus errors zijn, maar ook als je even niet meer weet hoe je verder moet komen in het spel kan je er terecht. Regel blijft wel dat je eerst moet zoeken of het niet al eens eerder is langs gekomen.
Wat is het nou :? :P

Zwembad (te koop) - Braaihok (te koop) - Bouwproject -BraaiTV - Funda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Zelf ben ik tegen dit soort walktrough vragen in SP omdat ze meestal zo simpel te vinden zijn, maar goed, wie ben ik :)

Ik heb echter nergens een walktrough kunnen vinden. Aangezien het niet zo'n bekend spel is, is de kans ook klein dat iemand het wél weet, zeker omdat maar weinig mensen üperhaubt in SPV komen... Naja, ik zoek nog even verder naar een walktrough dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Koffie schreef op 26 januari 2004 @ 21:24:
* Koffie had toch echt goed gelezen :?

[...]

Wat is het nou :? :P
Kijk, ik zie het zo:

Discusseren wanneer je niet uit een spel komt kan in SGD, wanneer er bijvoorbeeld toch al een 'groot-topic' over is, etc. Wat jij nu echter doet is gewoon een vraag stellen en daar antwoord op wil, niets mis mee, maar het hoort dan op SPV.

En ja, de FAQ is een beetje onduidelijk hierover.