Toon posts:

NTFS wijzigen naar FAT32

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil dus een NTFS wijzigen naar een FAT32 om te formatteren omdat je via nTFS niet via floppy kan installeren en met FAt 32 wel.

HOe kan ik dit het beste doen aangezien partition magic niet werkt.

greetings :o

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 21:02:
HOe kan ik dit het beste doen aangezien partition magic niet werkt.
Als Partition Magic niet werkt zul je gewoon die partitie moeten formatteren. Je kunt dus maar beter uitzoeken waarom PM het niet doet.

Verwijderd

Zoek zelf eens iets verder op het web zeg!

En nee, dit is niet mogelijk. Heen kan wel, maar terug naar FAT32 gaat niet.

• Smattie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-09-2024
Waarom werkt PQ niet ??? Welke versie heb je en leg je probleem wat meer uit dus wat wil je gaan doen, wat wil je ermee doen ;)

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Je kan trouwens wel via een flop installeren. Maar dan moet je fdisk gebruiken. Maar dan ben je al je data kwijt die je op die partitie hebt staan.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 21:02:
Ik wil dus een NTFS wijzigen naar een FAT32 om te formatteren omdat je via nTFS niet via floppy kan installeren en met FAt 32 wel.
Omdat je via NTFS wát niet kunt installeren ? Lekker duidelijk zo, maar indien je misschien XP bedoelt, als je via bv een Win98 opstartdiskette de XP setup start zou je gewoon NTFS partities moeten kunnen benaderen.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Gewoon backuppen en opnieuw formatteren dus :)

Wat betreft dat "via floppy installeren": ik vind deze uitspraak vreemdjes. De WinNT/2K/XP CDROM's zijn namelijk gewoon bootable en daarmee kun je ook NTFS benaderen :)
Pagina: 1