Ik ben aan een casemod bezig, maar nu wil ik een alleen een mobo tray hebben.
Weet iemand waar ik deze kan kopen?
Weet iemand waar ik deze kan kopen?
Ticking away, the moments that make up a dull day
tja...
[ Voor 28% gewijzigd door Mx-KAEY op 27-01-2004 14:59 ]
-- Mx-Generætion --
Dont knowJazzy schreef op 27 januari 2004 @ 17:20:
Wat is een mobo tray? (plaatje?)
Ah, bedankt.Verwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 17:24:
http://www.bit-tech.net/article/115/3
kijk hier maar eens
Verwijderd
daar zit volges mij echt geen mobo tray in hoor...Verwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 21:38:
hardware box is hetvan lian li....
Idd, dit zijn enkel maar schroefjes en zo. Het staat trouwens duidelijk in het artikel van bit-tech dat die persoon dat ook moest bestellen om zijn moederbord op die tray van lian-li vast te zetten.Verwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 23:50:
[...]
daar zit volges mij echt geen mobo tray in hoor...
Dat is dat witte doosje dat je altijd ben een lian-li case krijgt. Ik heb zelf ook een lian-li case en daar zaten moederbord standoffs in, en schroefjes... Tis een doosje van 15 lang, 3cm dik en 4 cm breed ofzo...![]()
Verwijderd
en, weet je al wat? ik heb der ook 2 nodig heheVerwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 10:20:
Oeps! Dan moet ik even verder kijken... en even met die gast mailen...
Verwijderd
Wat een moeilijkdoenerietes voor een tray... Veel geld uit geven voor stukje metaal wat je ergens in gaat bouwen... Naja, we zijn tweakers he.... dus voor uit
Verwijderd
http://www.bigfootcompute...002CSLI&Category_Code=301
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2004 23:48 ]
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2004 00:00 ]
[ Voor 24% gewijzigd door cryforhelp op 19-02-2004 00:06 ]
Verwijderd
Blikschaar in mijn geval (die goedkope kasten zijn gemaakt van pisbakstaalVerwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 00:14:
uuh, je kan ALTIJD wel die plaat eruit dremelen c.q. zagen. en daaran ergens op schroeven. Ik snap het probleem niet echt...
Verwijderd
dat zullen jullie nog wel keertje hier tegen komen wat 'k van plan benMadMarky schreef op 20 februari 2004 @ 01:05:
[...]
Blikschaar in mijn geval (die goedkope kasten zijn gemaakt van pisbakstaal)
Je hebt idd gelijk. Waar is het tweaker-gehalte gebleven
Wat heb je aan een Lian-Li tray als je de kast niet hebt? Eenmaal ingebouwd zie je er toch weinig meer van, en dat Lian-Li ding is ook nog eens erg duur...
Boullie
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq