• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-11 08:27

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Oke dit is dus mijn probleem.

Ik ben opzoek naar een mooie camera voor niet al teveel geld, met een mooie hoge Pixel waarde.
Dus ik ben gaan zoeken op de pricewatch en kwam deze tegen Sweex DC5001
Daarna ben ik naar de Sweex Site geweest om nog meer info over de digicam te vinden. Sweex Site
Maar zoals jullie kunnen zien, staat er niet eens bij de specificaties de afmetingen. Want ik gok niet dat die digicam: 0 x 0 x 0 cm is.
Dus ik ben verder gaan kijken op Google, en op tweakers zelf voor eventuele topics/ reviews, maar ik heb niks bruikbaars kunnen vinden.

Dus nu was mijn vraag, weet iemand of dit een beetje een leuke digicam is om te gebruiken? kwa prijs kwaliteits verhouding.

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04 02:56
Je kan soms beter iets meer geld neertellen voor een echt merk digitale camera.
Sweex, Trust, Medion en anderen kopen zit soort camera's van OEM producenten en plakken er hun eigen label op. Sommige camera's zijn nog best wel goed, maar je kan eigenlijk nooit zeggen welke dat zijn.

Koop zo'n camera nooit voordat je een fatsoenlijke review van het betreffende type hebt gelezen want het kan soms heeeeel erg tegen vallen. Voor 60-70 euro meer heb je soms al een Olympus of ander bekend merk.
Vraag jezelf ook af wat en hoe vaak je er iets mee wil gaan doen.

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

Je moet dat spul zien als een veredelde webcam, het heeft niets met digitale fotografie te maken. Op het moment dat de lichtomstandigheden niet meer ideaal zijn (lees: buitenshuis in de zomer) krijg je heel veel ruis, en de vaak zeer ongebalanceerde flits laat iedereen er uit zien als een wit weggetokken junk.

Op GoT heerst vaak een goedkoop = kut moraal, maar dat is niet voor niets. Kijk, als je nu geen webcam en geen digicam hebt, is het reuze leuk om alles wat je ziet vast te leggen en het thuis terug te zien op je scherm (wow!). Maar al gauw komen de nadelen om de hoek kijken. Je wilt eens wat printen: :r Of je wilt iets geavanceerder fotograferen (iets anders dan het standaard kiekje): :r.

Ook protsen goedkope merken met 4 megapixel, terwijl het er maar twee zijn. Door middel van interpolatietechniek wordt het beeld wat de 2MP sensor opvangt, opgeschroefd naar 3 of 4 MP maar je kan op je vingers natellen dat het resultaat kut is.

Je kan echt beter een instap of budgetmodel Olympus of Fuji nemen, daar heb je veel en veel meer aan.

En dit topic hoort trouwens in GT. :)

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Ik weet niet precies wat je bugdet is maar je zou ook nog kunnen kijken naar de Canon A reeks, ook erg goede camera's voor het geld. Een A60 kost geen drol meer, als je meer MP's wilt kun je voor de 70/80 gaan.

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-11 08:27

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
_bas_ schreef op 27 januari 2004 @ 00:57:
Je kan soms beter iets meer geld neertellen voor een echt merk digitale camera.
Daarom dacht ik ook ik open even een topic hier, om te kijken wat de mensen hier van dit merk vinden.
Koop zo'n camera nooit voordat je een fatsoenlijke review van het betreffende type hebt gelezen want het kan soms heeeeel erg tegen vallen.
Voor 60-70 euro meer heb je soms al een Olympus of ander bekend merk.
Vraag jezelf ook af wat en hoe vaak je er iets mee wil gaan doen.
Ik hoopte ook dat hier iemand een review kon vinden of zijn ervaring ermee kon delen. Want ik kon zelf niks vinden op het net
En ik ben van plan om er gewoon ff mee te spelen, dat ik als ik het leuk vind misschien later zeg dat ik wat anders en wat duurder wil.
Hier heb ik wat aan, thnx
Dit heeft iig mijn kijk op die digicams, veranderd en verbreed.
Je kan echt beter een instap of budgetmodel Olympus of Fuji nemen, daar heb je veel en veel meer aan.
En welk model raad jij/ jullie me dan aan om te nemen??
m.m schreef op 27 januari 2004 @ 07:20:
Ik weet niet precies wat je bugdet is maar je zou ook nog kunnen kijken naar de Canon A reeks, ook erg goede camera's voor het geld. Een A60 kost geen drol meer, als je meer MP's wilt kun je voor de 70/80 gaan.
Nou omdat dit mijn eerste digicam word, wilde ik rond de 150 euro zitten.

Verwijderd

Of het nou een veredelde webcam of een echt goede digicam is:

>> Gadget Talk

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2004 11:54 ]

Pagina: 1