Toon posts:

[ps/2]Stuk? Asus A7N8X Deluxe

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallow mensen

ik heb een 2 weken oud Asus A7N8X Deluxe MB en nu heb ik me muis gewisseld (van een vaag hp :r ding naar een logitech muis, een heel standaard fuck dingetje :Z ) die pakte hij niet. ik heb toen de nieuwste mousware van logitech downgeload en hij pakt hem nogsteeds niet, ja even en na een reboot nie meer. toen de 1e muis maar weer terug gezet... zelfde problemen 8)7 ... weet iemand wat dit kan zijn?
help PLZ _/-\o_

Mzzls

Verwijderd

is he logitech draadloos, zo ja, wel goed geconnect met de connector?

Verwijderd

Topicstarter
Neej niet draadloos.... anders waren er nog 100 andere dingen te chekken

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2004 21:17 ]

Verwijderd

mobo drivers geinstaleerd?

Verwijderd

Topicstarter
hoe bedoel je dat? er zitten geen muis drivers bij me mb ofzo.. of bedoel je een bios update?

Verwijderd

PS/2 mag je niet hotswappen.

Als je dat wel hebt gedaan heb je idd kans dat je poort hebt opgeblazen.

Verwijderd

Topicstarter
hotswappen = wisselen als je pc aan staat?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 21:30:
hotswappen = wisselen als je pc aan staat?
Correct.

Verwijderd

Drivers van je moederbord! Zitten bij de CD van je mobo! Moet je natuurlijk instaleren om deftelijk alles te laten werken :? Nvidia Nforce 2 drivers

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08 13:47
Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 21:31:
Drivers van je moederbord! Zitten bij de CD van je mobo! Moet je natuurlijk instaleren om deftelijk alles te laten werken :? Nvidia Nforce 2 drivers
Voor een PS/2 poortje heb je die nforce drivers niet nodig hoor.
Hoe wou je drivers gaan installeren als PS/2 niet werkt :+

Verwijderd

Topicstarter
InZane schreef op 26 januari 2004 @ 21:43:
[...]

Voor een PS/2 poortje heb je die nforce drivers niet nodig hoor.
Hoe wou je drivers gaan installeren als PS/2 niet werkt :+
Idd... en dannog... de drivers zijn geinstalleerd

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 21:28:
PS/2 mag je niet hotswappen.

Als je dat wel hebt gedaan heb je idd kans dat je poort hebt opgeblazen.
dan denk ik dak hem heb opgeblazen... ondertussen heb ik een nieuwe muis (usb) gekocht en is het probleem opgelost... behalve dak met een kapotte ps/2 poort zit. valt dit onder mijn garantie? of kan ik het beter laten zitten..

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:44

MisteRMeesteR

Is Gek op... :)

hoezo nieuwe muis gekocht ? er bestaan toch ps/2 -> usb connectors? maargoed... aangezien je nu al een muis op je usb hebt aangesloten zal het al jou zijn of je je mobo terug brengt. Vindt je het de moeite waard? (alles eruit halen + erin stoppen) voor alleen een ps/2 poort?

ik zou ehm wel even terug brengen.. mocht ik het mobo ooit nog willen verkopen.. kan ik tenminste zeggen dat er geen mankementen aan zijn :)

www.google.nl

Verwijderd

Topicstarter
MisteRMeesteR schreef op 27 januari 2004 @ 16:10:
hoezo nieuwe muis gekocht ? er bestaan toch ps/2 -> usb connectors? maargoed... aangezien je nu al een muis op je usb hebt aangesloten zal het al jou zijn of je je mobo terug brengt. Vindt je het de moeite waard? (alles eruit halen + erin stoppen) voor alleen een ps/2 poort?

ik zou ehm wel even terug brengen.. mocht ik het mobo ooit nog willen verkopen.. kan ik tenminste zeggen dat er geen mankementen aan zijn :)
ps/2 > usb? toch alleen andersom? ik heb wel usb > ps/2 convertertjes liggen (usb muis op een ps/2 poort dus)

maar dat wegbrengen.. wat gaat dat kosten dan? is het de moeite waard... (als het meer moeite en geld kost dan het me zou kunnen opleveren .. dan laar ik het wel zo)

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:44

MisteRMeesteR

Is Gek op... :)

Verwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 16:26:
[...]

ps/2 > usb? toch alleen andersom? ik heb wel usb > ps/2 convertertjes liggen (usb muis op een ps/2 poort dus)
hmm, kan je weleens gelijk in hebben :)
maar dat wegbrengen.. wat gaat dat kosten dan? is het de moeite waard... (als het meer moeite en geld kost dan het me zou kunnen opleveren .. dan laar ik het wel zo)
je zegt zelf dat je het mobo pas 2 weken hebt, dus wat dacht je van garantie claimen? is misschien wel niet zow fair, aangezien het je eigen schuld is (nofi), maar je zou het kunnen proberen ;)

www.google.nl

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 15:51:
[...]

dan denk ik dak hem heb opgeblazen... ondertussen heb ik een nieuwe muis (usb) gekocht en is het probleem opgelost... behalve dak met een kapotte ps/2 poort zit. valt dit onder mijn garantie? of kan ik het beter laten zitten..
zij ik al...
maar ik denk dat ik het laat zitten.. als ik hem ooit ga verkopen... dan zal dat poortje weinig uit maken

en idd ik had gelijk.. er zijn geen ps2>usb converters
Pagina: 1