Ik heb al veel dingen doorzocht, maar niets lijkt te werken. In httpd.conf moet ergens komen te staan dat de logs om de zoveel tijd worden vernieuwd. Ik kan daar rotatelogs voor gebruiken maar als ik apache herstart krijg ik steeds een foutmelding, ik weet dus niet precies hoe de code eruit moet gaan zien. Ik draai apache op win2000
Misschien is het sowieso handig om je foutmelding te geven, want aan
hebben we niet zoveel. Verder zou je aan kunnen geven wat je geprobeerd hebt; hoe ziet je config er dus uit?krijg ik steeds een foutmelding
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
mijn conf file ziet er nu zo uit:
CustomLog "|bin/rotatelogs /logs/logfile 86400" common
en foutmelding is deze:
CustomLog "|bin/rotatelogs /logs/logfile 86400" common
en foutmelding is deze:
erm... je zit op een windows machine en je gebruikt unix paden? (/var/etc...)
zal dus wel iets als
CustomLog "|e:\prog\apache\bin\rotatelogs e:\blaat\logs\logfile 86400" common
of
CustomLog "|e:\prog\apache\bin\rotatelogs logs\logfile 86400" common
ofzo moeten zijn
zal dus wel iets als
CustomLog "|e:\prog\apache\bin\rotatelogs e:\blaat\logs\logfile 86400" common
of
CustomLog "|e:\prog\apache\bin\rotatelogs logs\logfile 86400" common
ofzo moeten zijn
[ Voor 83% gewijzigd door Tjark op 27-01-2004 10:24 ]
*insert signature here
ik heb nu gebruik nu cronolog, maar hij maakt nu elke dag een nieuw logfile aan ik
dus die period werkt niet, weet iemand hoe ik voor bijvoorbeeld in maal in de week het kan instellen
code:
1
| CustomLog "|e:/progra~1/apache~1/apache2/bin/cronolog/cronolog.exe --period=86400 e:/progra~1/apache~1/apache2/logs/oud/common/%d_%B_%Y_access.log" common |
dus die period werkt niet, weet iemand hoe ik voor bijvoorbeeld in maal in de week het kan instellen
Verwijderd
Goh, die 86400 is toevallig het aantal seconden die in een dag zitten (24 uur * 60 minuten * 60 seconden).
Gokje: een week is 7 * 86400 = 604800
Doe ons een lol, en probeer zelf ook een klein beetje te begrijpen wat je aan het doen bent.
Gokje: een week is 7 * 86400 = 604800
Doe ons een lol, en probeer zelf ook een klein beetje te begrijpen wat je aan het doen bent.
waar heb je die cronolog.exe vandaan? Die zit niet bij mij in de apache distrib namelijk.
Als ik nu dit doe:
Krijg ik een foutmelding dat apache "logs" niet kan openen terwijl die dir wel bestaat. Hoe kan ik dit oplossen?
edit:
duidelijk, al gevonden..
duidelijk, al gevonden..
Als ik nu dit doe:
code:
1
| CustomLog "|c:\progra~1\apache~1\apache2\bin\cronolog\cronolog.exe --period=86400 c:\progra~1\apache~1\apache2\logs\old\common\%d_%B_%Y_access.log" common |
Krijg ik een foutmelding dat apache "logs" niet kan openen terwijl die dir wel bestaat. Hoe kan ik dit oplossen?
[ Voor 83% gewijzigd door Bor op 04-02-2004 14:20 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Pagina: 1