Toon posts:

[p4-2.66] 2 pinnetjes eruit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren stopte mijn PC erop eens mee en als ik hem dan weer probeerde op te starten dan kreeg ik alleen een scherm op m'n monitor van: Monitor Test, Monitor works perfect, check signal cable. Alles doet het verder nog wel maar ik krijg geen beeld. CD-ROm kan nog open, HD draait gewoon, Fans draaien goed. Alles zit vast en goed aangesloten. Toen ik even later naar mijn processor keek miste er stomweg 2 pinnetjes. Deze zaten nog in mijn mobo vast maar waren afgebroken van mijn processor. DIt is dus denk ik ook de oorzaak dat hij het niet doet. Dit is een Medion PC van de ALdi. Nu weet ik niet hoe het met hun service zit. En klopt mijn verhaal over de 2 afgebroken pinnentjes?

Verwijderd

Als je nog garantie hebt zou ik die eerst proberen.....

• Race Eend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Alles in je pc is nodig, elke brug, lager alles..

zonder deze 2 pinnetjes gaat het niet werken, solderen gaat er denk ik niet inzitten, en garantie :'( ==> dat zal erg lastig worden..

Toon jij maar eens aan dat het al was voor dat je de boel demonteerde, ik vrees dat je dit zelf zal moeten betalen :(

Verwijderd

Zorg dan wel dat ze niet zien dat je eraan bent geweest :)

Kan een CPU werken met 2 pinnetjes weg? :? Want je zei dat hij eerst werktte?

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-08 10:54
ja maar hoe weet je dan dat er 2 pinnetjes missen ;) als je moet doen alsof je er niet aan bent geweest

[ Voor 33% gewijzigd door Rctworld op 26-01-2004 20:21 ]

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-07 14:29
als het allebei gnd lijnen zijn is er niets aan de hand, je bent echter niet de eerste die ik ken met afgebroken CPU pennen, ik heb een keer een gedeeltelijk gesmolten pen gehad aan een P IV CPU

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ze wijs gemaakt dat ik had gehoord dat het vaker is voorgevallen. Ze zouden er een notitie van maken en donderdag komen ze met nieuwe VGA en een niet PRO. Dus dat zit wel snor (8> Ik heb m al terug gebouwd naar de oude kast waar hij eerst inzat
Pagina: 1