Toon posts:

Rechtermuisknop zonder te klikken

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zeer regelmatig een vreemd probleem.
Uit het niets krijg ik het menu te zien dat je normaal ziet als je op de rechtermuisknop drukt. En dat ZONDER op de knop te drukken. Soms gebeurt het wel 15 keer in een minuut. Wat betekent dit?

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
En wanneer treedt dit op? Houd het soms op? Heb je er overal last van, of alleen op je desktop?

Kortom - omschrijf je probleem iets beter :)

Welkom op GoT overigens, dat je maar een leuke tijd mag hebben hier :)

Verwijderd

Dat je rechtermuis knop misschien blijft hangen (slijtage, vuil)?

Verwijderd

Topicstarter
G33rt schreef op 26 januari 2004 @ 20:07:
En wanneer treedt dit op? Houd het soms op? Heb je er overal last van, of alleen op je desktop?

Kortom - omschrijf je probleem iets beter :)

Welkom op GoT overigens, dat je maar een leuke tijd mag hebben hier :)
Dank je ;)
Ik hoop hier echter niet vaak terug te komen ;)

Ik heb het op sommige pagina's. Niet alle, vreemd genoeg. En nee, slijtage is out of the question...

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Ik heb het op sommige pagina's. Niet alle, vreemd genoeg.
bedoel je daarmee webpagina's of gewoon ook vensters en mappen in explorer? :)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

kooi,

Lees nog even het bericht van F_J_K door: [rml]F_J_K in "[ WinXP] PC start steeds opnieuw *"[/rml] - hierin staan wat richtlijnen waarvan we verwachten dat jij je houdt op GoT :)

Aan je opmerking zie ik dat je niet van plan bent hier al te vaak te komen - niet erg, maar we vinden het toch wel belangrijk dat je je een beetje aan de regeltjes houd. Ik ga je topic sluiten omdat het niet van genoeg eigen intiatief getuigt - dat is toch echt een vereiste voor GoT.

Verder - we zouden het leuk vinden als je op het moment dat je een topic opent, je daar ook nog even laat weten hoe het afgelopen is ;)

In ieder geval - probeer het even opnieuw als je de juiste policies hebt doorgelezen - onder andere die hier boven aan het forum, en Registratievoorwaarden en faq :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.