Hi,
Sinds kort heeft mijn vriendin een laptop.
Is een oud bakkie..Toshiba Satellite 4090XCDT (Celly 400+64MB),maar precies wat ze zocht.
Op dit moment draait XP hier op..
Natuurlijk te zwaar voor dat ding met als gevolg dat hij ook ongelooflijk traag is.
Ik stelde al voor om 98SE te installeren,maar nee...ze wilde graag XP behouden.
Nu heb ik al wat extra MB's besteld (128) maar ik zou ook graag XP wat willen tweaken zodat hij wat vlotter draait.
Ik ben ooit eens een site tegen gekomen waar alles stap voor stap werd verteld wat je aan en uit moest vinken voor meer performance..
Helaas ben ik deze site kwijt en ik kan ook niets vinden op Google.
Weet iemand nog zo'n site waar je tweaks kan vinden om XP wat sneller te maken?
Natuurlijk weet ik dat het nooit een race monster zal worden,maar elke (kleine) stap is welkom.
Ook andere tips zijn natuurlijk van harte welkom..
Sinds kort heeft mijn vriendin een laptop.
Is een oud bakkie..Toshiba Satellite 4090XCDT (Celly 400+64MB),maar precies wat ze zocht.
Op dit moment draait XP hier op..
Natuurlijk te zwaar voor dat ding met als gevolg dat hij ook ongelooflijk traag is.
Ik stelde al voor om 98SE te installeren,maar nee...ze wilde graag XP behouden.
Nu heb ik al wat extra MB's besteld (128) maar ik zou ook graag XP wat willen tweaken zodat hij wat vlotter draait.
Ik ben ooit eens een site tegen gekomen waar alles stap voor stap werd verteld wat je aan en uit moest vinken voor meer performance..
Helaas ben ik deze site kwijt en ik kan ook niets vinden op Google.
Weet iemand nog zo'n site waar je tweaks kan vinden om XP wat sneller te maken?
Natuurlijk weet ik dat het nooit een race monster zal worden,maar elke (kleine) stap is welkom.
Ook andere tips zijn natuurlijk van harte welkom..