Ik vraag mij af waarom, hoewel ik weet dat Alltheweb.com betere resultaten geeft als google.com, ik toch iedere keer de laatste gebruik?
1) De opmaak is bij beiden eenvoudig, alltheweb.com is iets kleurrijker, maar het stamien is qua opzet hetzelfde.
2) De index pagina's zijn zeer klein, beiden onder de 5kb (google 700byte kleiner)
3) Beiden zoeken in ruim 3 miljard pagina's
4) Beiden zijn zeer snel
5) Beiden kunnen Nederlandse documenten zoeken?
6) Beiden hebben een kantoor in Nederland
Waarom is toch google.com zo veel populairder dan google? Waren ze er op tijd bij? Volgens mij bestond alltheweb.com langer dan google.com? Nog maals, als ik met google.com niets kan vinden, heeft alltheweb.com toch nog wel 4 a 5 relevante links, dus kwalitatief vindt ik alltheweb.com beter...
Meer mensen hier last van?
1) De opmaak is bij beiden eenvoudig, alltheweb.com is iets kleurrijker, maar het stamien is qua opzet hetzelfde.
2) De index pagina's zijn zeer klein, beiden onder de 5kb (google 700byte kleiner)
3) Beiden zoeken in ruim 3 miljard pagina's
4) Beiden zijn zeer snel
5) Beiden kunnen Nederlandse documenten zoeken?
6) Beiden hebben een kantoor in Nederland
Waarom is toch google.com zo veel populairder dan google? Waren ze er op tijd bij? Volgens mij bestond alltheweb.com langer dan google.com? Nog maals, als ik met google.com niets kan vinden, heeft alltheweb.com toch nog wel 4 a 5 relevante links, dus kwalitatief vindt ik alltheweb.com beter...
Meer mensen hier last van?