Toon posts:

[GMS Scherm] Scherm heeft scheur na beuk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn zusje had het vanmiddag voor elkaar. Haar "nieuwe" philips 330 was terwijl in haar broekzat zittende tegen een muur aan gebeukt. Als gevolg op deze actie heeft het schermpje een scheur van onder naar boven het schermpje.
Rondom deze scheur zit een donker-blauwe waas (backlight is voor de niet-kenners ook blauw) Verder werkt alleen het onderste gedeelte van het schermpje. De bovenkant wordt alleen vrolijk verlicht door het backlight'je.

Wat kan ik eraan doen om dit schermpje weer werkende te krijgen en waar zou ik eventueel nieuwe Philips schermpjes in NL kunnen kopen?

Stel nou dat de telefoon echt verloren is (lees: ze moet een nieuwe kopen/krijgen en ik krijg de oude.) wat kan ik er dan mee doen of waarvoor kan ik hem gebruiken?

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-04 14:21

Corn

Raar jongetje

Nieuwe schermpjes zijn waarschijnlijk te bestellen bij een aantal webwinkels of op Ebay, maar ik weet niet of er veel schermpjes zijn voor philips gsms. Waarschijnlijk is het het niet eens waard, en kun je beter een nieuwe Sony-Ericsson t100 halen ofzo... kost bijna niets tegenwoordig

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-05 12:17
Nieuw schermpje kopen + inbouwen is vrij veel werk ten aanzien van de kostprijs van je mobiel. Ik denk zelf dat je beter op ebay dezelfde telefoon kan gaan zoeken, heb je 2 goeie batterijen , kan je er nog vrij lang mee doen. Maar als je hem al vrij lang hebt, misschien dan beter een nieuwe :?

Verwijderd

Topicstarter
jA, we moeten inderdaad eerst even kijken of het wel een nieuw scherm waard is wat ik geloof dat de telefoon rond kerst slechts 80 euro was inclusief 10 euro beltegoed. Ik dacht namelijk zelf dat je voor 70 euro geen schermpje met zekerheid op slagen in kan (laten) bouwen.