Gezocht: Belastingaangifte prog 2001*

Pagina: 1
Acties:
  • 503 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Niek_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:25
Nee, topictitel is geen foutje:
Ben er sinds een paar dagen achter dat je als student je studiekosten ook kan/mag aftrekken van de belasting. Nu wil ik dit ook nog doen voor de jaren 2001 en 2002. Heb gebeld met de belastingdienst (mocht 2001 en 2002 opnieuw insturen) maar zij kunnen me alleen nog aan het aangifteprogramma voor 2002 helpen. Ben nu dus nog opzoek naar het programma voor 2001. De belastingdienst zegt dat ze hem niet meer hebben. (Heb ook al ff hun site doorgespit maar het staat er echt niet meer op...) Hoop er nu op dat iemand het nog heeft en/of weet waar ik het kan downloaden. Alvast _/-\o_

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:44

momania

iPhone 30! Bam!

Ik heb 'm nog.. TJ biljet 2001... zal em ff online gooien ;)

[edit]
http://www.momania.net/setup_tj.exe

:Y)

[ Voor 32% gewijzigd door momania op 26-01-2004 18:32 ]

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:47
Je weet toch wel dat, als je dat doet, je je studiefinanciering als inkomsten moet tellen!

Het heeft dus eigenlijk alleen zin als je thuiswonend bent.

• Niek_
M'n hart maakte een sprongetje van blijdschap....

....totdat ik ging installeren :'( Bij het TJ-biljet is het niet mogelijk om studiekosten af te trekken, kan alleen op het T-biljet (tja, die jongens van de belastingdienst zijn niet dom...) Ben dus opzoek naar het aangifte programma voor 2001, het T-biljet.

Toch bedankt voor je reactie :P _/-\o_

edit:
Yep, weet ik, maarre, dan hou ik nog een aftrekpost over van ruim 600 euro (ben thuiswonend) :9

[ Voor 15% gewijzigd door Niek_ op 26-01-2004 18:37 ]

• momania
  • Laatst online: 22:44

momania

iPhone 30! Bam!

Niek_ schreef op 26 januari 2004 @ 18:37:
M'n hart maakte een sprongetje van blijdschap....

....totdat ik ging installeren :'( Bij het TJ-biljet is het niet mogelijk om studiekosten af te trekken, kan alleen op het T-biljet (tja, die jongens van de belastingdienst zijn niet dom...) Ben dus opzoek naar het aangifte programma voor 2001, het T-biljet.

Toch bedankt voor je reactie :P _/-\o_
Mm, jammer..

Wel vaag btw dat je dat T biljet nog gewoon kan bestellen bij de BD op de site 8)7
http://www.belastingdiens...gaaf2001/download/192.htm

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• Niek_
Tja, ben niet zo goed in rekenen ;) laat het liever de computer doen. Weet namelijk ook niet precies wat ik hoe waar noet aftrekken en als ik het dan gewoon kan invullen en het programma doet de rest dan is dat natuurlijk ideaal. :)

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Heb hier nog een zooi vanaf 1995 op HD geInstalleerd staan. Als iemand even de exacte naam van het installatiebestand geeft ga ik even op zoek want ik kom er niet zo uit.

Zit zo meteen in je mail... setup_vt.exe

[ Voor 12% gewijzigd door Guardian Angel op 26-01-2004 19:24 ]

ARME AOW’er

• Niek_
Ik gok op: setup_ib.exe of setup_t.exe

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Titelfix :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• X-Mogwai
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 04-07-2025
Ik heb hem voor je.
setup_vt is niet de goeie, VT = Voorlopige Teruggaaf.
Je wilt setup_ib, want IB = InkomstenBelasting

Als je me een PM met je mail adres stuurt, komt het helemaal goed..
--> EDIT: Heb je al gemaild, lette even niet op..

[ Voor 12% gewijzigd door X-Mogwai op 26-01-2004 21:49 ]

• RSpliet
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-07 00:42

RSpliet

*blink*

ook ik vind hier ineens de setup 'setup_ib.exe' voor 2001 dus, maar goed dat m'n vader alles bewaart. Moch om wat voor reden dan ook iets mis gaan, just ask me ;)

Schaadt het niet, dan baat het niet

• Niek_
Heb van GuardianAngel mail gehad (helaas de voorlopige teruggaaf :P ) Als het goed is krijg ik hem nu van X-Mogwai, gaat het niet goed dan zal ik je ff mailen S3v3n_0f_n1n3. Allemaal bedankt voor jullie reactie, kan ik weer ff verder.

voor mensen die studeren + thuiswonend zijn + prestatiebeurs krijgen = je mag aan scholingkosten ongeveer 600 euro aftrekken. Dit mag ook nog met terugwerkende kracht voor 2002 en 2001. (Heb je voor die jaren al aangifte gedaan? Dan vul je hem gewoon opnieuw in, uitprinten en even een begeleidend breifje erbij. Dit opsturen naar het dichtsbijzijnde belastingkantoor). Succes :*)

• chim0
  • Laatst online: 30-08 21:02
Sorry voor het kicken van dit topic..

Heeft iemand het Aangifteprogramma 2003 gedownload?

http://download.belastingdienst.nl/pub/2003/setup_ib.exe gaat met 300bytes/sec :'(

Als iemand hem kan mirroren, graag.

• RSpliet
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-07 00:42

RSpliet

*blink*

27,5KB/s gaat snel genoeg toch? gewoon nog eens proberen chimo ;). Ik heb m wel, maar hosten op een lijntje met amper 10kB/s up schiet ook nie op

Schaadt het niet, dan baat het niet

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:36

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
chimo schreef op 29 maart 2004 @ 21:54:
Sorry voor het kicken van dit topic..

Heeft iemand het Aangifteprogramma 2003 gedownload?

http://download.belastingdienst.nl/pub/2003/setup_ib.exe gaat met 300bytes/sec :'(

Als iemand hem kan mirroren, graag.
[rml][ Belasting] Aangifteprogramma 2003[/rml]

Mirrors zat :)

Verwijderd

Is het niet zo dat je eerst het bedrag dat je aan studiefinanciering hebt ontvangen, moet aftrekken van je studiekosten?

En je dus doorgaans niks overhoudt!

De Belastingdienst maakt het wel leuk maar is niet gek. Het kunnen aftrekken van je studiekosten geldt, volgens mij, dus eigenlijk alleen voor mensen die zorgen dat er studiefinanciering kan worden uitbetaald. B)

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-07 17:11
Bij de belasting hanteren ze een forfatair bedrag (schrijf je dat zo?). Dit is een bedrag dat bepaald is wat je per maand kan aftrekken. Bijvoorbeeld 1-9-2001 t/m 31-12-2001 145 euro per maand en 1-1-2002 t/m 1-7-2002 150 euro per maand. Je kan dan van het studiejaar 2001/2002 (580 + 1050 =) 1630 euro aftrekken. Van dit bedrag moet je echter wel het totaal afrekken dat aan studiefinanciering is ontvangen. Een dergelijke tabel met aftrekbare bedragen zit in het programma zelf van 2003. Voor voorgaande jaren weet ik dit niet zeker. Check anders een belasting almanak van elsevier of iets dergelijks

stp - PSN ID: stp_4

Pagina: 1