Toen ik zaterdag middag mijn pc aanzette, starte XP niet meer op
Een andere oplossing als XP reinstall was er niet. Dit heb ik gedaan zonder format c:\
Maar ik heb een hoop bestanden nodig die ik absoluut niet kan missen en deze zitten in documents en settings map van mijn oude profiel met wachtwoord. Als ik hier nu in de verkenner naartoe wil zegt ie: Toegang geweigerd
Ik kan deze map niet verplaatsen, ik kan er niks mee. Ook niet in de veilige modus of bij profielbeheer want daar staat ie natuurlijk niet bij want dat profiel is nog van de oude windows versie.
Wat ook niet lukt is zoeken in die map want dan zegt ie toegang geweigerd.
Deze gast heeft hetzelfde probleem:
Bedankt
Een andere oplossing als XP reinstall was er niet. Dit heb ik gedaan zonder format c:\
Maar ik heb een hoop bestanden nodig die ik absoluut niet kan missen en deze zitten in documents en settings map van mijn oude profiel met wachtwoord. Als ik hier nu in de verkenner naartoe wil zegt ie: Toegang geweigerd
Ik kan deze map niet verplaatsen, ik kan er niks mee. Ook niet in de veilige modus of bij profielbeheer want daar staat ie natuurlijk niet bij want dat profiel is nog van de oude windows versie.
Wat ook niet lukt is zoeken in die map want dan zegt ie toegang geweigerd.
Deze gast heeft hetzelfde probleem:
Weet iemand hoe ik dit oplos?Hi, All
For some reason I had a missing dll and I couldn't get into winxp, which forced me to reinstall winxp pro. I installed xp in the same win dir (c:\windows) with a new admin account (all old profile folders are still resides in c:\Documents and Settings, apart from windows folder everything else in C: are unchanged).
I have been struggling to get access to my old profile folder (I have something stored on the old Desktop), I can see that the old profile folder is still in c:\Documents and Settings, but I can't open the folder since it was created with my old account. I tried to add my current user into the file permission list of the folder, but that doesn't help.
Can someone please help!!!
Bedankt