Hoi ik heb een probleem.
Ik heb een fout in Office zitten en dat is op zich neit zo probleem maar als ik het wil laten repareren(er komt een mooi venstertje waar ik op ja moet drukken) Geeft het een foutmelding: Microsoft word kan de benodigde bestanden niet installeren vanwege fout 1619 in Windows Installer. Nu kan is dus niet in word
. Als ik dan Office eroverheen probeer te installeren krijg ik WEER een foutmelding: 
Het ligt niet aan Office want ik krijg deze foutmelding ook als ik Adobe reader wil installeren.
Ik heb al gegoogled naar dit probleem en heb niets gevonden
dingen die ik al heb gedaan:
Sp1 eroverheen gegooid
msiexec /regserv gedaan
got doorgezocht
gegoogled
op Microsoft.com gezocht
Specs:
P4 2,6 gig
512ddr ram
ati radeon 9600TX
Windows XP volledig geupdate (vandaag nog gesjekt)
BTW ik ben nu aan het virusscannen en ad-aware aan het draaien, maar ik geloof neit dat het daar aan ligt ik ben meestal heel alert met dat soort dingen (klopt af)
Norton en Ad-Aware vinden niets, en als ik norton uitzet heb ik nogsteeds het probleem
Ik heb een fout in Office zitten en dat is op zich neit zo probleem maar als ik het wil laten repareren(er komt een mooi venstertje waar ik op ja moet drukken) Geeft het een foutmelding: Microsoft word kan de benodigde bestanden niet installeren vanwege fout 1619 in Windows Installer. Nu kan is dus niet in word
Het ligt niet aan Office want ik krijg deze foutmelding ook als ik Adobe reader wil installeren.
Ik heb al gegoogled naar dit probleem en heb niets gevonden
dingen die ik al heb gedaan:
Sp1 eroverheen gegooid
msiexec /regserv gedaan
got doorgezocht
gegoogled
op Microsoft.com gezocht
Specs:
P4 2,6 gig
512ddr ram
ati radeon 9600TX
Windows XP volledig geupdate (vandaag nog gesjekt)
BTW ik ben nu aan het virusscannen en ad-aware aan het draaien, maar ik geloof neit dat het daar aan ligt ik ben meestal heel alert met dat soort dingen (klopt af)
Norton en Ad-Aware vinden niets, en als ik norton uitzet heb ik nogsteeds het probleem
[ Voor 15% gewijzigd door YoYoost op 26-01-2004 19:27 . Reden: update ]