[XP] Windows Installer kan installatiepakket niet openen *

Pagina: 1
Acties:

• YoYoost
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-05 13:55
Hoi ik heb een probleem.

Ik heb een fout in Office zitten en dat is op zich neit zo probleem maar als ik het wil laten repareren(er komt een mooi venstertje waar ik op ja moet drukken) Geeft het een foutmelding: Microsoft word kan de benodigde bestanden niet installeren vanwege fout 1619 in Windows Installer. Nu kan is dus niet in word :'( . Als ik dan Office eroverheen probeer te installeren krijg ik WEER een foutmelding: Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~dipte012/fout.JPG
Het ligt niet aan Office want ik krijg deze foutmelding ook als ik Adobe reader wil installeren.
Ik heb al gegoogled naar dit probleem en heb niets gevonden
dingen die ik al heb gedaan:
Sp1 eroverheen gegooid
msiexec /regserv gedaan
got doorgezocht
gegoogled
op Microsoft.com gezocht

Specs:
P4 2,6 gig
512ddr ram
ati radeon 9600TX
Windows XP volledig geupdate (vandaag nog gesjekt)

BTW ik ben nu aan het virusscannen en ad-aware aan het draaien, maar ik geloof neit dat het daar aan ligt ik ben meestal heel alert met dat soort dingen (klopt af)

Norton en Ad-Aware vinden niets, en als ik norton uitzet heb ik nogsteeds het probleem :'(

[ Voor 15% gewijzigd door YoYoost op 26-01-2004 19:27 . Reden: update ]

• SvEn
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-12-2025

SvEn

a.k.a sv3nrg

windows installer opnieuw installeren lijkt mij :?

• YoYoost
hoe?
want dat lukt niet ofzo

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
"[XP] Windows Installer...." zegt wel waarmee je een probleem hebt, maar niet wat het probleem nu is. Topictitel fixed dus :)

• YoYoost
k sorry maar et is neit met 1 pakket :'( maar met allemaal voor zover ik weet

Verwijderd

Is je Windows Installer Runner wel geactiveerd in je services in Windows XP?

Start --> Control Panel --> Administration Tools --> Services --> Windows Installer

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2004 18:31 ]

• SvEn
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-12-2025

SvEn

a.k.a sv3nrg

YoYoost schreef op 26 januari 2004 @ 18:23:
hoe?
want dat lukt niet ofzo
hmm , ik heb oo nog even gegoogled , kan ook weinig vinden daarover , het lijkt erop dat windows installer 2.0 ingebakken is in windows xp , en is geen pakket meer te downloaden voor xp , alleen voor nt 4.0 en 98 en me

misschien kun je bij software , windows onderdelen toevoegen , eerst windows installer uninstall doen en dan weeropnieuw installeren?

en maybe heb je hier wat aan FAQ

en hier nog een update
update voor een afgebroken installatie

[ Voor 25% gewijzigd door SvEn op 26-01-2004 18:36 ]

• YoYoost
Tja Daar was ik jammer genoeg ook al achter gekomen en via software enzo kan het geloof ik niet maar ik ga kijken. die faq was op got voorbijgekomen en slaat op win2000 en daar heb ik nix aan(kheb em wel ff snel doorgelezen maar is niet van toepassng jammergenoeg)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Al op virussen gescand ? Kan bijvoorbeeld online op Kaspersky.com. of spyware met bijvoorbeeld AdAware van Lavasoft.

Heeft de betreffende user en SYSTEM rechten voor de installatiebestanden ? Ende bronmap ? En de Program Files map, waar de installer staat ?

In het ergste geval moet je de Installer opnieuw installeren, maar volgens mij ligt het daar niet aan.

[ Voor 14% gewijzigd door sanfranjake op 26-01-2004 18:35 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• YoYoost
Ja ik heb alle rechten en ik draai nu ad-aware en norton
maar vertel me is hoe ik die installer moet reinstallen want dat doe ik dan wel maar dat lukt me echt niet

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Werkt het wel als je Norton eraf haalt ? Het is namelijk niet ongewoon dat deze dit soort raadselachtige meldingen veroorzaakt.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• YoYoost
Niemand die iets weet? ik zit te denken aan een format :s En dat terwijl deze ong 2 weken oud is :'(...

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

De MSI's staan die toevallig ergens op een netwerk share?

Iig - je hoeft je topic niet zo snel te kicken hoor - liever niet binnen 24 uur zelfs :)

• Je draait Norton - ervaring leert ons dat die niet altijd alles vindt. Draai er nog eens een?
• Weet je 100% zeker dat het ook met andere MSI's is? Als je de properties van je MSI opvraagt - zijn die wel goed dan?
• Post eens een Hijackthis log
• Je Windows Installer service draait (?) - draait die ook onder de System account?
• Wat staat er in je application log over de MSI installer?

[ Voor 58% gewijzigd door elevator op 26-01-2004 19:55 ]

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:01
Misschien staat hier iets nuttigs in ? ERRDOC: Windows Installer Error 1619

• YoYoost
Juist ff een final woordje:

Ik was het zat en heb geformat (terwijl de install 6 dagen oud was maja) gelukkig had ik alle install files nog enzo en ik heb alles precies zo geinstalleerd als bij die MSI errors en nu werkt me systeempie weer perfecto :S
Pagina: 1