Ik zit hier met het volgende probleem waar ik jullie menig graag over zou willen hebben.
Ik heb hier 2 systemen:
PIII 500
PIII 933
Nu gaat het eigenlijk alleen om de mobo's en proc's.
Een van de 2 moet een server worden. Een windows 2003 machine met veel HD-ruimte
De andere een werkstation voor erbij.
Nu kan de P500 geen grote schijven aan van boven de 30 GB.... bios is up-to-date. Softwaremati kan het, alleen ontzettend link vind ik zelf. Nu kan de 933 die grote schijven allemaal wel aan, maar eigenlijk is het zonde om die als server te gebruiken omdat het werkstation op die manier veel sneller kan.
Ik kan in de P500 een raidcontroller zetten die grote schijven aan kan, maar...... blijf ik dan last houden van die bios die het niet slikken wil ??
Of zeggen jullie van...... gebruik die 933 lekker als server
Graag jullie mening/ideeën !
Ik heb hier 2 systemen:
PIII 500
PIII 933
Nu gaat het eigenlijk alleen om de mobo's en proc's.
Een van de 2 moet een server worden. Een windows 2003 machine met veel HD-ruimte
Nu kan de P500 geen grote schijven aan van boven de 30 GB.... bios is up-to-date. Softwaremati kan het, alleen ontzettend link vind ik zelf. Nu kan de 933 die grote schijven allemaal wel aan, maar eigenlijk is het zonde om die als server te gebruiken omdat het werkstation op die manier veel sneller kan.
Ik kan in de P500 een raidcontroller zetten die grote schijven aan kan, maar...... blijf ik dan last houden van die bios die het niet slikken wil ??
Of zeggen jullie van...... gebruik die 933 lekker als server
Graag jullie mening/ideeën !
[ Voor 5% gewijzigd door BacardiBreezer op 26-01-2004 18:09 ]
Jij bent misschien belangrijk, maar ik ben aardig ;)