Toon posts:

[Win98] Beeldscherminstellingen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om je beeldscherminstellingen d.m.v. een commando te resetten. Ik zit namelijk met het probleem dat iemand in de vormgeving heeft zitten kloten. Op een 15' beeldscherm. Dus ik kan de instellingen niet zo te voor schijn halen.
Os is dus Win98

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-05 11:33

Godjira

To infinity and beyond!

De vormgeving van je beeldscherm zelf, als ik je tenminste goed begrijp, worden niet door Windows opgeslagen, maar door je monitor. Dit is bij de meeste beeldschermen helaas niet terug te halen. Als het gaat om de instellingen IN Windows zelf, dan zou je toch niet teveel moeite moeten hebben met de instellingen opnieuw maken? Terug halen is voor zover mij bekend is ook onder Windows 98 niet mogelijk helaas.

Profile

Verwijderd

Topicstarter
Het zit in de windows instellingen, beeldscherm heeft hier geen invloed op.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Opstarten in Veilige Modus (F5 bij het opstarten van Win98) en dan naar de beeldeigenschappen gaan. Zet de laagste resolutie in, toepassen, en weer opnieuw opstarten. Nadat je in de normale modus bent teruggekeert kies je weer een normale resolutie en klaar is kees :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-05 11:33

Godjira

To infinity and beyond!

Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 18:09:
Het zit in de windows instellingen, beeldscherm heeft hier geen invloed op.
Ok, dan had ik het dus verkeerd begrepen, mijn excuses. Dan zou ik inderdaad de tip van Merely maar uitvoeren.

Profile