EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor
Je mobo ondersteunt geen multiplier-settings, dus heb je de processor zelf gemod. Heb je alle juiste bruggetjes wel verbonden/verbroken? Check de Computer Totaal van vorige maand, daar staan tabellen in voor welke wijzigingen je moet aanbrengen om van een 650 een 850 te maken.
Ik heb 70 hobbies: 69 en tweaken...
Misschien heb je je voltage nog op 1.6 staan.. zet hem ff op 1.65 of 1.7 dan doettie het wel.
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
Verwijderd
geef anders je duron wat meer juice, oftewel geef hem wat meer voltage...hij word volgens jou toch niet heet dus extra voltage kan echt geen kwaad
EN dat kan dus niet 
ik heb idd de l1 bruggen getekend, de dips op mn board verzet naar 8.5x (ipv auto) maar het is niet mogelijk met dit board de prik te verhogen, dat doet ie automatisch.
m.a.w. is het voor mij dus uitgesloten met dit boardje een goed werkende overclockte duron te krijgen ? de Vcore is namelijk wel hoger in 850 als in 650 ...
GRR en dat terwijl me duronnetje zo lekker koud blijft.
arie
ik heb idd de l1 bruggen getekend, de dips op mn board verzet naar 8.5x (ipv auto) maar het is niet mogelijk met dit board de prik te verhogen, dat doet ie automatisch.
m.a.w. is het voor mij dus uitgesloten met dit boardje een goed werkende overclockte duron te krijgen ? de Vcore is namelijk wel hoger in 850 als in 650 ...
GRR en dat terwijl me duronnetje zo lekker koud blijft.
arie
EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor
Chaintech 7AJA met dips op de plank? Moe'k thuis toch weer eens goed kijken... 
Enniewee, pak dus de C!T van vorige maand erbij en mod je Duron volgens de tabel. En pak dan dus alleen de voltage-bruggen. Dan moet je proc meer prik krijgen, dat kun je idd niet in de BIOS instellen.
Enniewee, pak dus de C!T van vorige maand erbij en mod je Duron volgens de tabel. En pak dan dus alleen de voltage-bruggen. Dan moet je proc meer prik krijgen, dat kun je idd niet in de BIOS instellen.
Ik heb 70 hobbies: 69 en tweaken...
Verwijderd
Dit zijn wat kleurpatroontjes voor spanning.
Helaas heb ik alleen de 1.6 en 1.8 voor je, maar daar kun je misschien wat mee
1,8 volt :
|||:|. L7
1,6 volt :
|:|:|. L7
Helaas heb ik alleen de 1.6 en 1.8 voor je, maar daar kun je misschien wat mee
1,8 volt :
|||:|. L7
1,6 volt :
|:|:|. L7
Zeker wel !
nu kan ik tegen me board zeggen doe 1,8v