Toon posts:

Moederbord vervangen

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb nu de volgende systeem specs:

P4 1.7 ghz 256 kb cache
Asus P4U-LA Moederbord
640 mb sdram pc133
Ati Radeon 9600 XT 256 mb

En nu wil ik mijn moederbord gaan vervangen omdat deze te traag is net als me geheugen om spellen leuk te draaien en ook waar de AGP snelheid 8x is ipv 4x. Ik heb heb nog een dim pc3200 256 mb geheugen liggen voor deze upgrade. Nu zoek ik een moederbord die ik zonder veel moeite erin kan stoppen. Ik heb namelijk niet erg veel ervaring met het erin zetten van harddisks en moederborden, alleen geheugen, videokaarten en cd rom drives. Volgens mij is het een ATX moederbord als ik het goed zeg. Weet iemand wat voor moederbord er zonder buigen in kan :P.

Alvast bedankt.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2004 17:49 ]

Verwijderd

Als er nu een ATX mobo in je kast past, zal er zonder te buigen! elk ander mobo met een ATX formaat inpassen. :)

Verwijderd

Volgens mij zonder dat je je CPU ook vervangt zul je denk ik geen denderende preformance winst krijgen.

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

The Third Man

The Third Jellyfish

Tja GoT is niet echt bedacht om mensen te helpen met het uitkiezen van een moederbord. Neem eentje die goed uit de reviews komt (tip: www.tomshardware.com), met Dual-Channel geheugenondersteuning in ieder geval. 256 MB is wel wat weinig dus zou ik een 2e 256 of 512 bij kopen (kost geen drol tegenwoordig). De CPU is niet fantastisch maar nog wel voldoende door de goede grafische kaart en dus het snelle geheugen wat je nu hebt. Op zich zou je hem nog een stukje over kunnen klokken voor een tikkie extra performance.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Je hebt ook niet veel ervaring met zoeken:

PMG FAQ

Een echte tweaker leest zich eerst in op de materie en kiest dan zelf. Daar is geen ervaring voor nodig, wel zelfwerkzaamheid.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.