Toon posts:

beschadigd en onleesbaar :S hellup

Pagina: 1
Acties:
  • 98 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallow Mensen...

Ik heb het volgende probleem:

Op het moment dat ik een cd in mijn cd-romstation doe geeftie hetvolgende aan:
schijfstructuur beschadigd en onleesbaar...

Ik heb 2 cd-romstations en het maakt niet uit in welke cd-station ik de cd instop... overigens doettie dat bij alle cd's...

Please Help me...!!

Thnx

The Rock
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tis beter gehaat te worde om wie je bent dan geliefd om wie je niet bent... 8)

Verwijderd

Welkom op GoT, Lees eerst even de FAQ door voordat je een bericht post! Met name de onderste regel

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:26

St@m

@ Your Service

kun je iets meer informatie geven? Welk besturingssysteem gebruik je, hoe is het zo gekomen, sinds wanneer enz..

Gooi anders ff je apparaten uit de hardwarelijst en start opnieuw op.

[ Voor 25% gewijzigd door St@m op 26-01-2004 17:51 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Verwijderd

Topicstarter
Windows xp pro,
en sinds wanneer het is... een paar weekjes... maar het is nogal irritant. ik wil me systeem opnieuw installeren maar zonder een goed werkende cd-station kan ik dat wel vergeten...

Genoeg info??

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:37

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Kleine tip

Verder...welke CD; data, muziek, gecombineerd...? :?

offtopic:
...TS, leuke sig trouwens... :9

[ Voor 17% gewijzigd door Buzz_Lightyear op 26-01-2004 17:55 ]

An Explanation of l33t Speak

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

D'r staat in je openingspost dat je met beide CD-spelers geen enkele CD meer kan lezen.

Is dat correct? Kan je alleen geen recordables meer lezen, of ook geen "gewone" (je weet wel, die opa bij de Free Record Shop kocht) meer? Wat is het merk/type van beide spelers?

Heb je al geprobeerd IDE-kabels te verwisselen? Een CD bij vrienden/bekenden in de speler te stoppen? En, wat was daar het resultaat van? En waarom heb je dat nog niet gemeld?

Kortom, nee. Nog LANG niet genoeg informatie >:)

...en welkom!

[ Voor 7% gewijzigd door Rataplan op 26-01-2004 17:56 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Hier kunnen we weinig mee. Er is zoveel dat je zelf nog kan uitproberen. Alle denkbare tips en suggesties staan in de FAQ van dit subforum onder "Mijn CD/DVD lezer/brander werkt niet goed onder Windows" B)

/kansloos
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.