Toon posts:

[Geforce 3 TI200]Tv-out probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een klein probleempje met men nieuwe Geforce3TI200 er zit een Conexxant decoder op ofzo.Ik heb alle drivers geprobeert van de oude tot de nieuwe, toen besloot ik de de creative drivers te instaleren nu ziet ie dat er een connexant chippie op zit maar doet het nog steeds niet.Bij de andere drivers vond ie de tv-out chippie niet eens.Nu dacht ik aan een Bios flash, maarik heb me met google rot gezocht en ook op de sites van Asus, MSI etc. gekeken maar nergens een bios te vinden.

Ik kwam op het idee van het flashen van een bios omdat er mensen problemen hebben met het flashen van hun FX5900XT naar een hogere.

Met de 44.04 drivers van creative krijg ik van men normale 9k opeens 9750 punten is ook iets mis mee.

EDIT:Ik was ff aan het rondsurfen en kwam plotseling een interssand stukje text tegen over de TI200 en TI500 ,

One thing to consider however, even though some companies equip their Ti200's with the same speed RAM as the GF3/Ti500, the Ti200 will never clock as high as the more expensive cards because both the GPU and memory on the Ti200 receive less voltage then in the GF3/Ti500.

Dus is het waard om de Videokaart te flashen naar een TI500?

Ik heb namelijk bijna de gehele Geforce FX5900XT topic gevolgd en daar krijgt de kaart wel een hoger voltage :) .

Ik heb ff ook gegoogled en kwam deze nVidia bios site tegen:

http://www.x86-secret.com/articles/nvbios.htm#GF3

De videokaart draaid max op 235/540 de core haalt de TI500 snelheid net niet.

Zou dat veel uitmaken?.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2004 23:29 ]

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Als het de creative versie ti 200 is dan werkt de tv-out maar met 1 driver (foutje in de bios van de kaart), daar is wel een fix voor. Daar kun je beter ff creative nederland voor mailen. Zo ben ik namelijk ook aan mun undate gekomen.

Right for all the wrong reasons.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag een mail gestuurd naar Creative over dat TV-out probleem, nu wacht ik op een antwoord van hun.

Heb de twijfels of ze een nieuwe bios willen sturen.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?.

• jahako
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 19:37
Gf3 ti xxx heeft een apart soort tv out, je kunt namelijk niet tegelijk monitor en tv kijken, met de nvidia drivers.
Het heeft bij mij nog nooit gewerkt met de NV drivers, de oplossing is TvTool te gebruiken, met dit tooltje lukt het wel ook op beide schermen tegelijk kijken, moet je wel hier en daar een vinkje zetten.

tvtool.de is geloof ik het web adres

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:48
Creative heeft hele goede support zou ik niet aan twijfelen hoor :).

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu de nieuwste BIOS gekregen maar ik heb van alles geprobeert om die bios erop te zetten maar lukt niet.

Unzip de file op een opstartbare diskette

En dan krijg ik de error van replace the diskette .

?

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 23:34:
Ik heb nu de nieuwste BIOS gekregen maar ik heb van alles geprobeert om die bios erop te zetten maar lukt niet.

Unzip de file op een opstartbare diskette

En dan krijg ik de error van replace the diskette .

?
Al eens op een andere diskette geprobeerd?

[ Voor 6% gewijzigd door whyz op 28-01-2004 23:46 ]

Right for all the wrong reasons.

Verwijderd

Topicstarter
Nou heb ik die nieuwe bios eindelijk erop gekregen met een nieuwe diskette, maar nie wilt ie met 800x600 Windows niet inkomen.Ik heb de Originele Creative drivers ook geprobeert maar geen resultaat.

Op de volgende systeem:

AMD Duron@Athlon 1600-1900+
Chaintech 7KJD
256 MB DDR
20 gb Maxtor 7200
Netwerkkaartje
Cdrom
Diskette.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2004 11:24 ]

Pagina: 1