Toon posts:

XXl-cases gestopt.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,.

ik wilde net ff kijken op de site van XXlcases.nl en ik zag dit www.xxlcases.nl het bedrijf is opgeheven!?.
ik vind dit persoonlijk heeel jammer aangezien ik veel van dit bedrijf kocht en nooit problemen had met de hardware enz.
ik wou dit ff met jullie mededelen.
hopen wat jullie hiervan zeggen. :'(

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:20

aKra

Intentionally left blank.

Jammer genoeg dus ja...

Zo gaat het in het zakenwereldje...

Maar opent ook weer voor andere mensen idee-en :)

Intentionally left blank.

• all_by_myself
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-01 19:33

all_by_myself

Per Ardua ad Astra

Net gezien.... wel jammer,... ook jammer dat ze geen Nederlands kunnen typen.... zo zonde.

AMD Ryzen 9 PRO 3900, 32GB, Win11 x64

Verwijderd

Topicstarter
xxl cases had net zo'n breed arsortiment en was goed bekend bij het 'tweak-volk'

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Is inderdaad heel jammer dat dit gebeurt.. eerst OC-Shop die hun winkel sluit en nu XXLCases... zo blijven er weinig zaken over :(

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:58
Heb er een aantal dingen gekocht, maar jah, voor hun weer iemand anders. Zo gaat het nu eenmaal.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
toch wel jammer want het was best een goede zaak
ik heb het grootste deel van mijn wc-setup bij hun gekocht

Verwijderd

Topicstarter
apen-nootjes schreef op 26 januari 2004 @ 17:40:
Is inderdaad heel jammer dat dit gebeurt.. eerst OC-Shop die hun winkel sluit en nu XXLCases... zo blijven er weinig zaken over :(
OC-shop bestaat ook al niet meer?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 17:41:
[...]

OC-shop bestaat ook al niet meer?
OC-shop is zeker niet gestopt hoor, ze hebben alleen geen showroom meer, online bestellen kan nog wel gewoon. Zij zijn (een van?) de enigste die de prom in Nederland verkopen dus die zullen niet snel stoppen.

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-02 13:38

ReseTTim

Chocolate addicted

oc-shop is wat ik weet overgenomen volgensmij. iig de andere mensen die er eerst werkten zijn daar niet meer..
peter weet hier iig meer over..

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Topicstarter
leek me ook al wel een beetje sterk,op de site was niets te lezen over dat ze eventueel gestopt zouden zijn. 8)7 nu moet ik maar naar www.challengecomputers.nl.
erg prettige winkel hoor niets op aan te merken.
kom er ook wel aardig lang

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:09

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 18:13:
leek me ook al wel een beetje sterk,op de site was niets te lezen over dat ze eventueel gestopt zouden zijn. 8)7 nu moet ik maar naar www.challengecomputers.nl.
omg... dat is een klote winkel.. ga dan naar www.tweakstore.nl dat is een veel beter winkel voor overclocking stuff en allerlei andere stuff. ;)

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

• DinX
  • Laatst online: 11-02 22:13

DinX

Motormuis

Is xxlcases niet overgenomen door het Belgische eurosys (is hier vlakbij)? Deze gebruiken al een hele tijd de site www.xxlcases.be met daarop nog de nederlandse url's in de hoofdingen enzo.

Ik twijfel zelf eigenlijk. Omdat ze bij hun in de winkel ook gewoon de site van xxlcases openen om je dingen te laten zien.
Of werken ze gewoon samen met eurosys ofzo :?

[ Voor 35% gewijzigd door DinX op 26-01-2004 18:38 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

• Turkish
  • Laatst online: 12-02 08:38

Turkish

zhé germans

XXL-Cases is gewoon ten onder gegaan aan het succes van casemodden in Nederland. Bijna elke pc-boer verkoopt de basic stuff voor een zeer lage prijs, dus was het voor winkels als XXL gewoon onmogelijk om hier tegenop te concurreren...

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• Apen-nootjes
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

ReseTTim schreef op 26 januari 2004 @ 18:12:
oc-shop is wat ik weet overgenomen volgensmij. iig de andere mensen die er eerst werkten zijn daar niet meer..
peter weet hier iig meer over..
Mja.. ik heb het een beetje rot verwoord geloof ik... ik bedoel dat de showroom dicht is... niet dat ze er helemaal mee gestopt zijn...

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-02 16:35

TiMMieJ

PSN: Orixez

Het kleine zaakje bij ons op de hoek heeft nu ook al een prom hoor thorry dusjah zo speciaal is dat nu ook weer niet.

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:25
'K vind't 3werf KUT dat ze gekapt zijn. De prijzen die ze hanteerden waren op z'n minst concurrerend te noemen en't spul is goed... :(

Ticking away, the moments that make up a dull day

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:16
Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 17:55:
[...]

OC-shop is zeker niet gestopt hoor, ze hebben alleen geen showroom meer, online bestellen kan nog wel gewoon. Zij zijn (een van?) de enigste die de prom in Nederland verkopen dus die zullen niet snel stoppen.
Ik denk niet dat je van alleen prom's verkopen salarissen kunt betalen.... :?

• amd187
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-01 08:03

amd187

Ondertitel

shit, het viel me al op dat ze de laatste tijd zo weinig in het assortiment hadden...
jammer dat ze weg zijn, ik heb er vaak wat besteld.
dan maar naar tweakstore (ook een hele goede winkel :> )

• quarantaine
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-06-2013

quarantaine

mongtastic.be

vreselijke service bij xxlcases , snel reageren als er iets te verkopen valt maar service na verkoop -> vreselijk.

des al niettemin, het is nooit fijn als iemand failliet gaat of gedwongen is te stoppen.

• Wormaap
Um... Ik weet niet wat er bij jou gebeurd is maar hier mijn verhaaltje:
Donderdagavond besteld: Sidepanel voor Chieftec Bigtower Dragon dual CCFL en nog wat frutsels :P
Dinsdag binnen: Alle frutsels, maar een sidepanel voor een miditower en een enkele CCFL :(
Dinsdag om 15:30 gemaild, om 15:45 mail terug: Stuur maar op, we wisselen om.
Verzendkosten naar hen toe voor onze rekening (gast waarmee ik bestelde had zélf perongeluk 't foute sidepanel besteld :X ) Verzendkosten terug naar mij voor hun.
Vrijdag had ik mijn goede zooi binnen :P

Verwijderd

wie nog wil bestellen:
http://www.xxlcases.nl/webshop/

:)

• Wormaap
IETS zegt mij dat dat niet gaat lukken :P

Verwijderd

je weet nooit :+, De webshop doet het helemaal!, Ik kan alles nog in het karretje doen :+
maar zoals DinX al zegt, op http://www.xxlcases.be/ gebruiken ze gewoon de nederlandse shop,(als je bij een product rechtermuisknop, eigenschappen doet ;))

Verwijderd

Ik vond het een leuke site met genoeg keuze inpresipe. ik heb er nooit wat besteld ik zat meestal bij de concurent Freezinghardware (wel duur maar ook snel goed met het afhandelen van je bestelling).

Ik heb net stomtoevallig vandaag weer wat besteld maar dit maal bij perfrect systems ik schrok er van hoeveel ze wel niet goedkoper waren dan FH :)

Een reservoir : Fh 30 Euro Perfect system 21 Euro ! _/-\o_ en zow waren er een boel voorbeelden }:O

Het rare van Xxlcases vind ik als ze weten dat het niet goed loopt of niet zoals ze het zouden willen waarom verkopen ze dan geen Mobo's en cpu's ? en al dat soort producten. 8)7 Toch ?

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:20
Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 18:13:
Heb je het volgende wel eens gelezen?
http://www.tweakers.net/shopsurvey/4286

Verwijderd

je kan ook es proberen bij ace-systems.nl maar die php site is nog niet helemaal af, maar mailen kan je altijd, een lagere prijs met producten heb ik nog niet elders gevonden.

• petervandamned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-10-2025
De goede en leuke zaken kunnen gewoon niet op tegen de grote inkoop van de grotere jongens. Advies is wat je bij dit soort zaakjes nog krijg. Kwaliteit en geen kwantiteit.
Helaas wordt er graag gebruik gemaakt van het advies om vervolgens bij de grote jongen het goedkoper te kunnen bestellen.

Zonde hoor blijven er weinig over waar je ze nog tijd hebben voor wat uitleg.

Op normale spullen zoals moboos en cpu kan je enkel een zaak draaiende houden als je in het groot kan verkopen. En als je veel op voorraad neemt.
Banken zijn momenteel ook niet zo hapig meer om je van de nodige crediet te voorzien.

Hopelijk blijven de laatste wel bestaan

• Swop1200
  • Laatst online: 02-06-2023
Jammer dat ze stoppen. Ik heb er wel nooit wat gekocht, maar keek er toch regelmatig op de website om te kijken wat ze hadden.

Het viel me laatst wel op dat ze een steeds kleiner assortiment hadden, vooral de laatste weken. Steeds minder. Jammer dat het zo is verlopen, maarja....

• Kakaroto
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-01 21:51
Ja er zijn zoveel online webwinkels. XXL cases zal de komende jaren niet de enige winkel zijn die sluit... er is gewoon te veel concurrentie..

Enige oplossing is gewoon met iets nieuws komen waar een nieuwe markt voor is.

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-12-2025

Kr3Kr

Melpomene

Ik let even niet op en er zijn 2 bedrijven opgeheven... Gaat niet goed in tweakland?

Gregor van Egdom Krekr

• Kakaroto
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-01 21:51
Kr3Kr schreef op 26 januari 2004 @ 23:25:
Ik let even niet op en er zijn 2 bedrijven opgeheven... Gaat niet goed in tweakland?
Het gaat juist heel goed, daarom gaan er kleine ondernemingen die financiël slecht staan ten onder...
Te veel mensen gaan naar de goedkoopste winkels dan kwaliteits winkel (zijn meestal kleine ondernemingen)

That's life.

• bredend
  • Laatst online: 12-02 21:52
De mensen achter XXLcases wilden gewoon iets bijzonders leveren, maar nu casemodden mainstream is geworden, kan je dus niet op die manier een zaak runnen.

Ik heb er nooit iets gekocht, alleen bij FH en PowerParts was ooit sponsor :)

Verwijderd

petervandamned schreef op 26 januari 2004 @ 22:41:
Op normale spullen zoals moboos en cpu kan je enkel een zaak draaiende houden als je in het groot kan verkopen. En als je veel op voorraad neemt.
Ben je lekker mee, koop je 1 maand geleden een A64 mobo in, is ie nu ineens nog maar de helft van het geld waard.

De meeste PC shops doen niet meer aan voorraad, ze verkopen meestal direct vanuit de leverancier. Alleen als je echt een grote jongen bent heb je voorraad.

• petervandamned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-10-2025
Verwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 01:54:
[...]

Ben je lekker mee, koop je 1 maand geleden een A64 mobo in, is ie nu ineens nog maar de helft van het geld waard.

De meeste PC shops doen niet meer aan voorraad, ze verkopen meestal direct vanuit de leverancier. Alleen als je echt een grote jongen bent heb je voorraad.
Veel inkopen wat binnen enkel dagen weer uit de schappen is verdwenen. Zo bedoelde ik dat. Wat te grote oude voorraad kan doen heb ik meegemaakt bij OC-Shop helaas.

Verwijderd

Topicstarter
kom eral ongeveer een jaar ofzo maar nooit geen problemen,
een pluspunt vind ik wel het onderhandelen >:)
ja, je ben Nederlander of Niet!? :P

Verwijderd

Topicstarter
mydogisgone schreef op 26 januari 2004 @ 18:34:
[...]

omg... dat is een klote winkel.. ga dan naar www.tweakstore.nl dat is een veel beter winkel voor overclocking stuff en allerlei andere stuff. ;)
en duur!, idd zze hebben meer apparte dingen wat CC niet heeft. maar dat bokst niet op tegen de kosten

• DinX

DinX

Motormuis

Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 20:30:
je weet nooit :+, De webshop doet het helemaal!, Ik kan alles nog in het karretje doen :+
maar zoals DinX al zegt, op http://www.xxlcases.be/ gebruiken ze gewoon de nederlandse shop,(als je bij een product rechtermuisknop, eigenschappen doet ;))
Mja, en dat xxlcases.be is van Eurosys

• l-burna
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:11

l-burna

2nd place, is the 1st loser

echt jammer dat ze zijn gestopt ja.
heb in december mijn wc pomp gestuurd, omdat die stuk was.
nu ze zijn opgehouden, is mijn pomp naar america gestuurd omdat ze hier in europa gestopt zijn met leveren etc.
kan nog een maand of 2 duren zeiden ze mij :(

The older I get, the better I was. -=]No Fear[=-

• quarantaine
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-06-2013

quarantaine

mongtastic.be

DinX schreef op 29 januari 2004 @ 16:51:
[...]

Mja, en dat xxlcases.be is van Eurosys
die samenwerking is al meer als een jaar opgeheven, dus dat klopt niet echt wat je daar zegt.

• FragFrog
  • Laatst online: 01:16
l-burna schreef op 29 januari 2004 @ 17:03:
echt jammer dat ze zijn gestopt ja.
heb in december mijn wc pomp gestuurd, omdat die stuk was.
nu ze zijn opgehouden, is mijn pomp naar america gestuurd omdat ze hier in europa gestopt zijn met leveren etc.
kan nog een maand of 2 duren zeiden ze mij :(
Hmmzja, dat is een kwaaltje van hun volgens mij, heb ook eens een pomp ingestuurd en na 2 maanden zelf maar een vervangingsexemplaar gekocht, duurde vervolgens nog ruim een maand en ettele mailtjes voor ik m'n eigen weer terugkreeg. Die van mij was overigens naar Azie gestuurd ;)

Maargoed, kan wel begrijpen waarom ze stoppen, vroeger waren ze zowat de enige met leuke waterkoelsetjes en casemod spullen, tegenwoordig verkoopt iedereen het. Eigenlijk ook de reden dat ik gestopt ben met actief modden, het is gewoon niet origineel en leuk meer (nouja, afgezien van originele paintjob en window). Vroeger, toen je nog voor een duppie kerstboomlampjes in finland kocht.... *zwijmel*

Om echt te zeggen dat ik ze mis: nee, daar waren ze me toch wat te duur voor. Vooral waterblokken kun je IMHO veel beter kopen bij inkoopacties zoals die van Laupro, alleen voor complete setjes voor n00bs waren ze wel handig :)

(heb eens bijna 200 euro gedokt voor een complete set die ik vervolgens in (betere) onderdelen voor zo'n 50 euro heb vervangen :/)

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

Verwijderd

xxlcases is niet faillet te gaan hoor, ze zijn gewoon gestopt weet ik uit betrouwbare bronne

• DinX

DinX

Motormuis

quarantaine schreef op 29 januari 2004 @ 17:05:
[...]

die samenwerking is al meer als een jaar opgeheven, dus dat klopt niet echt wat je daar zegt.
Dan loop ik een tijdje achter :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 17:55:
[...]

Enige met prom? neah die is steeds beter te krijgen.
Oh prom = nVentiv geworden, misschien daarop zoeken mocht je een willen kopen.

8)
Pagina: 1