l-burna schreef op 29 januari 2004 @ 17:03:
echt jammer dat ze zijn gestopt ja.
heb in december mijn wc pomp gestuurd, omdat die stuk was.
nu ze zijn opgehouden, is mijn pomp naar america gestuurd omdat ze hier in europa gestopt zijn met leveren etc.
kan nog een maand of 2 duren zeiden ze mij

Hmmzja, dat is een kwaaltje van hun volgens mij, heb ook eens een pomp ingestuurd en na 2 maanden zelf maar een vervangingsexemplaar gekocht, duurde vervolgens nog ruim een maand en ettele mailtjes voor ik m'n eigen weer terugkreeg. Die van mij was overigens naar Azie gestuurd
Maargoed, kan wel begrijpen waarom ze stoppen, vroeger waren ze zowat de enige met leuke waterkoelsetjes en casemod spullen, tegenwoordig verkoopt iedereen het. Eigenlijk ook de reden dat ik gestopt ben met actief modden, het is gewoon niet origineel en leuk meer (nouja, afgezien van originele paintjob en window). Vroeger, toen je nog voor een duppie kerstboomlampjes in finland kocht.... *zwijmel*
Om echt te zeggen dat ik ze mis: nee, daar waren ze me toch wat te duur voor. Vooral waterblokken kun je IMHO veel beter kopen bij inkoopacties zoals die van Laupro, alleen voor complete setjes voor n00bs waren ze wel handig
(heb eens bijna 200 euro gedokt voor een complete set die ik vervolgens in (betere) onderdelen voor zo'n 50 euro heb vervangen

)