[Java/C++/JNI] stabiliteit

Pagina: 1
Acties:

• jopie1983
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-02-2024
Heeft er iemand veel ervaring met JNI en hoe je dit ding stabiel kunt laten lopen en hoever je hierin kunt gaan? Mijn ervaring hiermee is namelijk uitermate negatief. De virtual machine crasht constant.
Ik heb twee verschillende soorten programma's: 1 native c++ library met bijhorende JNI koppeling die door mezelf ontwikkeld is, en 1 library die door ActivMedia ontwikkeld is, met bijhorende JNI koppeling die door SWIG gegenereerd is. Bij beide gaat het extreem mis. :'(

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-05 13:23
Ik neem aan dat je deze site al wel kent. Zo niet, ga die eens goed doorlezen, zeker de tutorial (niet elke tutorial (op java.sun) laat je iets maken, vaak leggen ze alleen dingen uit met wat voorbeeldjes).

Verder mag ik hopen dat je de nieuwste JVM van Sun gebruikt en ook die van MS hebt geprobeerd. Ik denk dat die van MS veel problemen zal veroorzaken, maar MS kennende zal het ook wel eens mogelijk kunnen zijn dat die van Sun crasht en die van MS werkt 8)7

Verwijderd

Ja, die heb ik allemaal al doorgelezen. Heb ook al een boek erover gelezen, en verschillende artikels van IBM. Het is niet dat ik niet weet hoe werkt, ik merk gewoon dat de JVM vaak crasht, ik heb geen idee hoe dit komt, en kan er ook geen logica in ontdekken. Mijn vraag was eerder algemeen, of er meer mensen zijn die er problemen mee hebben ondervonden, hoe ze dit oplossen, en of er algemene tips zijn. Zo heb ik al gevonden dat je geen te grote arrays moet overenweersturen, want dat vindt de JVM niet zo leuk. Verder ben ik er ook al achter dat de JVM van IBM veel stabieler en sneller loopt.

• jopie1983
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-02-2024
Minne moet dus jopie1983 zijn ;)