Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort de i-Audio CW300 MP3 player, hierbij zijn standaard Cresyn oordopjes bijgeleverd. Qua geluid zijn deze dopjes echt ongelooflijk goed, een lekker helder geluid met een Volle bas (met hoofdletter V).
Maar ik zal wel niet voor die dingen gemaakt zijn, want bij het minste of geringste vallen die dingen uit mijn oren. Ik heb me laten vertellen dat de MX400 van Sennheiser niet te vergelijken is met deze dopjes, en ik wil er wat geluid betreft niet op achteruit gaan.
Weet iemand een goed alternatief wat qua geluid hier niet voor onder doet?

:)

• nnk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-11 14:23

nnk

Spreek uit: en en kaa

Helaas zijn de alternatieven een stuk duurder, ik was ook erg te spreken over de Cresyn oordopjes die bij mijn CW300 kwamen. Helaas zijn ze gestolen, maar als ik nu nieuwe oordopjes zou moeten kopen zou ik deze kopen:

erg lage prijs: Sennheiser MX400 (10 euro)
lage prijs: Sony EX51 (40 euro)
hoge prijs: Shure e3c (120 euro)
erg hoge prijs: Etymotics 4s (270 euro)

Het ligt dus aan jou hoeveel geld je uit wil geven en wat je behoeftes zijn...

• Chi3F
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

Ik heb zelf sinds kort de Sony MDR Ex71SP, erg fijne oordopjes met diepe bass, zitten prima in je oren (gaan je gehoorgang in).
Heb zelf geen Cresyn dopjes gehoord, dus kan geen vergelijking geven!

PSN: Arienix

Verwijderd

@ TS

Ik leek ook dat probleem te hebben, maar weet je zeker dat ze er ook werkelijk uitvallen? Want ze zaten bij mij wel goed, maar ze LEKEN heel los te zitten. Maar uit je TS lijkt idd dat ze er gewoon uit komen vallen :).

Heb je het al geprobeerd met die schuimpjes erom? Lijkt me iets stroever ..

• GleNnoS_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-11 23:06
Ik heb ook zo iets ik heb de Sennheiser mx300 die krijg ik gewoon niet goed in me oor .. volgens mij zijn ze te lomp voor mij :S ff vraagie tussen door zijn die mx400 kleiner dan de mx300 ?

Verwijderd

Topicstarter
Bij gewoon stilzitten is het geen probleeem, bij wandelen heb ik al constant last van het trekken van het kabeltje aan een van de oordopjes als ik bv omkijk of zo, en bij het rennen zitten ze hartstikke los of vallen er zelfs uit.
Die Sony MDR Ex71SP lijken me wel ok, van de Sennheisers heb ik gehoord dat ze voor geen meter zitten, maar dat verschilt denk ik per persoon.
Blijven die Sony's goed genoeg zitten om mee te sporten?

Verwijderd

Ja, die horen goed te blijven zitten, want die gaan in je oortje :D
Maar ja, bij jou durf ik niets meer te garanderen hehe...maar in ear blijft vaak heel goed zitten hoor!

Verwijderd

Topicstarter
Top!
Ik zie die Sony's in meer topics terugkomen, ik ben overtuigd. Nu nog kijken waar ze te koop zijn.
Bedankt voor jullie reacties !

• GleNnoS_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-11 23:06
Verwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 14:07:
Top!
Ik zie die Sony's in meer topics terugkomen, ik ben overtuigd. Nu nog kijken waar ze te koop zijn.
Bedankt voor jullie reacties !
Welke sony oordopies zijn goed? bij scheer en foppen staan 2 sony oordopjes was tijdje terug geweest .. twin nog wat en nog 1 ..

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

Pagina: 1