[multimonitor] Geen OpenGL spellen?

Pagina: 1
Acties:

• Ranzy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-10-2023

Ranzy

Live 'till You Die

Topicstarter
Weet iemand of er al een fix is om toch OpenGL spellen te kunnen spelen met een dual monitor setup? Ik ben nl. net tot de constatatie gekomen dat het niet mogelijk is en ja, het staat in de FAQ van Nvidia, maar dat is al zo'n 2 jaar niet meer aangepast of zo... Toen was het in elk geval niet mogelijk, maar ik vrees nog steeds niet.

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:07

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Het is zeer zeker mogelijk, alleen het is niet mogelijk om het op beide monitoren te hebben, je zult het opengl spel op je primaire monitor moeten spelen.

Hier kon uw advertentie staan

• Puppetmaster
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:42
matrox had echter voor hun parhelia quake3 op maar liefst 3 monitoren (surround gaming oid noemden ze het).
het kan dus wel en ligt imo dan ook niet aan OpenGl zelf maar de drivers van je GFX-kaart en het betreffende spel voor ondersteuning...

[ Voor 9% gewijzigd door Puppetmaster op 26-01-2004 18:51 ]

It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...

• Ranzy

Ranzy

Live 'till You Die

Topicstarter
Nitroglycerine schreef op 26 januari 2004 @ 18:12:
Het is zeer zeker mogelijk, alleen het is niet mogelijk om het op beide monitoren te hebben, je zult het opengl spel op je primaire monitor moeten spelen.
Ehm, hoe dan? Mohaa en Call Of Duty willen bij mij niet opstarten. Dus heb ik al geprobeerd twinview uit te schakelen (beeldschermeigenschappen => klikken op 2de monitor en dan het vinkje "bureaublad uitbreiden naar deze monitor" uitschakelen), maar dan wil nog steeds geen van beide spellen opstarten...

• H@rry
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-07 22:16
en als je nou je 2e monitor kabel deruit trek en gewoon net doe of je 1 monitor heb, doet het spel het dan wel...

Ik heb namelijk al jaren 2 monitoren en nog nooit problemen gehad, zowel met ati als nvidia kaarten

GoT a clue? Specs

• Ranzy

Ranzy

Live 'till You Die

Topicstarter
Heb ondertussen wat rondgegoogled en er zijn idd mensen die er geen problemen mee hebben, ik heb dus duidelijk pech, ik heb ook geen zin om elke keer ik een Mohaa'tje wil doen de kabel uit te trekken, maar ik ga binnenkort zo'n Sapphire Radeon 9600XT halen, die zowat de nieuwe Ti4200 is aan het worden (prijs/kwaliteits bezien dan), en met een ATI kan je blijkbaar wel gewoon OpenGL-apps draaien met 2 monitoren.

Verwijderd

Kan je met een 9600 ook een beeldscherm van 2048x1024 maken onder Direct3d?

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik kreeg het ook nooit voor elkaar om te gamen op mijn primaire kaart terwijl de secundaire ingeschakeld was. Ik 'disablede' 'm altijd snel met zo'n programma'tje in je taakbalk, hoe heette het ook alweer, heel bekend...

• G1itch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-08 01:18
Powerstrip?

• igg
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-10-2025

igg

waar een wil is ben ik weg

ultramon?

NUON: sponsored by igg (xp2600+, xp1600+, dual duron1000, dual pI, pII, 3x celeron)

Pagina: 1