Toon posts:

[Geen Beeld] Na installatie van nieuwe drivers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers.

Dit probleem heeft een maat van me dus open ik een topic voor hem hier neer. We hebben ons de dood gezocht met de search maar we konden niks "bruikbaars" vinden hopelijk kunnen jullie ons helpen.

Zijn Systeem:
PIV 1.9 Wil.
512 MB PC800
GeForce 3
Beeldscherm: LiteOn 8)7
Asus P4TE

Bart; Na het installeren van het nieuwste Nvidia drivers heb ik toch maar besloten me driver te verwijderen en me vorige driver weer te nemen. Ik vond namelijk dat de nieuwe drivers niet lekker werkte. Ik heb met de prog; Detonator R.I.P.& nVidia - Nasty File Remover de drivers verwijderd, daarna weer ouwe drivers geinstaleerd en alles werkte weer naar behoren. Maar nu komt het probleem, PC liet ik aan, ik ging naar beneden om wat lekkers te pakken :P toen ik boven kwam zag ik een zwart beeld waarbij stond " General Protection Fault" met allemaal cijfers en letters etc. Toen maar geresetted. Na poging te opstarten bleef mijn monitor uit, ik hoorde me systeem wel draaien maar niet laden!!Toen maar monitor-kabel eruit gehaalt (lichtje werd weer groen) en er weerin gezet en het werd weer rood. Dus het ligt niet aan me monitor maar wat dan....?

Ik heb maar 1 systeem dus ik kan niet nachecken of het een onderdeel van je systeem is. Maar ik denk zelf dat het aan de videokaart ligt of Hardisk. Bios reset hielp ook niet.

Wie o wie kan mij helpen. @ Groeten.. Bart :)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Trek eens alle extra hardware eruit en probeer eens te booten met enkel video, cpu en mem en kijk eens wat hij dan doet.
Hoor je verder ook geen beeps of wat dan ook als je hem start?

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op 26 januari 2004 @ 16:49:
Trek eens alle extra hardware eruit en probeer eens te booten met enkel video, cpu en mem en kijk eens wat hij dan doet.
Hoor je verder ook geen beeps of wat dan ook als je hem start?
Bedankt voor je snelle repley.
Hij hoort helemaal niks en ja ik ga het nu proberen. Thnx :)

• highking
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-07 09:57

highking

Langharig tuig

Ff in veilige modus booten wellicht? Hoef je iig niet je hele Pc open te trekken... :)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

highking schreef op 26 januari 2004 @ 16:58:
Ff in veilige modus booten wellicht? Hoef je iig niet je hele Pc open te trekken... :)
Als het geval niet wil posten..... denk niet dat dat gaat werken he

Verwijderd

Topicstarter
highking schreef op 26 januari 2004 @ 16:58:
Ik zie helemaal geen beeld niks. Gaat denk ik niet zo in veilige modus starten ;)
Pagina: 1