Toon posts:

sweex 100k webcam, na installatie geen internet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb vandaag de sweex 100k webcam gekocht maar nadat ik de installatie heb voltooid is er geen nieuwe internet verbinding mogelijk.

met een openstaande explorer kan ik verder browsen totdat ik me browser afsluit ik kan dan geen nieuw venster online krijgen

ditzelfde is met msn het geval als ik online blijf doet ie het gewoon maar zodra ik me afmeld kan ik niet opnieuw aanmelden

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Welk OS?
evt foutmeldingen?
Is er wel een netwerkverbinding actief of wordt deze ook uitgeschakeld? (kun j nog wel pingen ofzo?)

Verwijderd

Die Sweex 100k is een USB webcam hé? Heb je een USB modem of anderszins je internet via USB lopen?

Verwijderd

Omdat dit een internet gerelateerd probleem is geef ik hem een schopje naar:

>> Internet & Telefonie

Verwijderd

Topicstarter
ik heb win xp pro het is idd usb webcam maar ik heb gewoon internet via kabel met onboard netwerkkaart, hij geeft geen foutmeldingen ik krijg gewoon geen verbinding tot stand

zelfs als ik de installatie ongedaan maak kan ik nog niet internetten , ik moet systeemherstel doen

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2004 16:59 ]

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-05 20:58

jep

Nee! Je cam maakt bij je netwerk-devices een of ander wazig video device aan. Disable deze en reboot eventueel. Je default-device staat nu vermoedelijk fout. :)

Verwijderd

Topicstarter
waar kan ik dat precies vinden dan ? internet opties?

• jep

jep

In windows met rechts op netwerkomgeving en dan properties. Daar je device dat met je cam te maken heeft (windows / microsoft video ofzo) disablen.

Verwijderd

Topicstarter
ik krijg nu de melding:

U kunt nu de verbinding niet uitschakelen. dit kan een gevolg zijn van het feit dat de verbinding een of meer protocollen zonder plug en play ondersteuning gebruikt of door een andere gebruiker of de systeem account is geinitialiseerd

• jep

jep

Ben je wel administrator? If so, dan weet ik 't even niet. Wellicht kan iemand anders 't even afmaken. ;)

Verwijderd

Topicstarter
ik nheb ingelogd op de administrator account en daar staat dat hele ding niet bij, maar internet doet het ook niet, ook asl ik een nieuwe account aanmaak doet ie het niet

Verwijderd

heb je al in apparaatbeheer of ie ergens conflicten oid geeft? (gele uitroeptekens enzo)

Verwijderd

Topicstarter
nee zowel me netwerkkaart als me webcam staan goed

Verwijderd

Topicstarter
weet niemand meer iets, het is toch raar dat niemand anders dit heeft behalve ik

• megaman144
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-05 13:29

megaman144

waarom ik weet het niet

nee ik heb het ook

amd64 3000+ 939 9800@pro 19"tft G7muisie

Pagina: 1