Ik wil graag directx 9.0B installeren, maar wanneer ik dat installeer krijg ik dood leuk te zien dat mijn pc niet goed gekeurd is voor de "logo-test". Ik krijg dan het volgende te zien :
.
Ik heb de search al gebruikt en die wees mij op 2 dingen , de services voor cryptografie (aanzetten, staat standaard al aan).
De search wees me ook op Handtekeningsverificatie.
Nu heb ik de volgende mogelijke heden geprobeerd :
Gewoon dom-weg proberen zonder ergens aan te zitten.
Cryptografie aan, en handtekeningsverificatie Negeren (dus niet om mijn toestemming vragen).
Cryptografie aan, en handtekeningsverificatie Waarschuwen (dus waarschuwen tijdens een logo-test)
Cryptografie uit, en handtekeningsverificatie Negeren.
Cryptografie uit, en handtekeningsverificatie Waarschuwen.
Ik draai : windows XP 5.1 build 2600. Er is niet geinstalleerd : Virusscaner, service pack 1 of andere patches.
Als ik het van een cd-rom probeer krijg ik dezelfde error. Kon wel gewoon me videokaart driver installeren en andere drivers
Iemand enig idee
Ik heb de search al gebruikt en die wees mij op 2 dingen , de services voor cryptografie (aanzetten, staat standaard al aan).
De search wees me ook op Handtekeningsverificatie.
Nu heb ik de volgende mogelijke heden geprobeerd :
Gewoon dom-weg proberen zonder ergens aan te zitten.
Cryptografie aan, en handtekeningsverificatie Negeren (dus niet om mijn toestemming vragen).
Cryptografie aan, en handtekeningsverificatie Waarschuwen (dus waarschuwen tijdens een logo-test)
Cryptografie uit, en handtekeningsverificatie Negeren.
Cryptografie uit, en handtekeningsverificatie Waarschuwen.
Ik draai : windows XP 5.1 build 2600. Er is niet geinstalleerd : Virusscaner, service pack 1 of andere patches.
Als ik het van een cd-rom probeer krijg ik dezelfde error. Kon wel gewoon me videokaart driver installeren en andere drivers
Iemand enig idee