Toon posts:

IE in kioskmode, autom. naar startpagina na inactiviteit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bestaat er een mogelijkheid om ervoor te zorgen dat een windows pc met internet explorer na bvb 10 minuten inactiviteit vanzelf terug naar de IE startpagina gaat?

Het programma (IE) zal altijd geopend blijven. Iemand komt surfen. Hij stopt met surfen. Internet Explorer kan niet gesloten worden dus het blijft meestal staan op de laatst bezochte pagina. Ideaal zou zijn wanneer dan na 10 minuten inactiviteit meteen overgeschakeld zou worden naar de IE startpagina.

Alle ideeën zijn welkom.

• Luxx
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-06 21:45

Luxx

Hijs nu het zeil gezwind...

Het is denk ik makkelijker om na een bepaalde periode inactiviteit IE af te sluiten (en eventueel direct weer op te starten). Daarmee bereik je het zelfde, alleen kan je alles dan door een 3th party progje laten regelen (en daar zijn er 10-tallen van).

HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Titel fix

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-09 14:48
Wat je kan doen is een programmatje maken; dat zoekt naar je Internet Explorer window en deze dan actief maakt. Dan stuur je de keys Alt + Home naar dat window en dan komt je start pagina weer inbeeld ;)

Dit opslaan als een .SCR (SCReensaver) in je Windows \ System32 map. Dan kan je dit gebruiken als screen saver (die je weer instelt op een bepaalde tijd).

Alleen kan je dan wel met je Browser 'Terug' knop terug naar de vorige pagina.

Suc6 :)

Me MSN staat in me profiel, ik wil je best in Visual Basic aan handje opweg helpen :)

[ Voor 11% gewijzigd door MaNDaRK op 26-01-2004 16:09 ]

• Blasterxp
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
MaNDaRK schreef op 26 januari 2004 @ 16:08:
Wat je kan doen is een programmatje maken; dat zoekt naar je Internet Explorer window en deze dan actief maakt. Dan stuur je de keys Alt + Home naar dat window en dan komt je start pagina weer inbeeld ;)

Dit opslaan als een .SCR (SCReensaver) in je Windows \ System32 map. Dan kan je dit gebruiken als screen saver (die je weer instelt op een bepaalde tijd).

Suc6 :)

Me MSN staat in me profiel, ik wil je best in Visual Basic aan handje opweg helpen :)
Whoo dude, goed bezig :) ik was ook op zoek naar zo iets (moet in een winkel komen te draaien).

Hiermee kan ik aan de slag :) Bedankt !

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 10:23

Gutteguttegut

CEO of TFD

En een META REFRESH van 10 minuten?

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Gutteguttegut schreef op 26 januari 2004 @ 16:13:
Hoe wil je dat flikken als je op een andere pagina staat? ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Dat zou je nog kunnen omzeilen door de browser hard af te sluiten en opnieuw de browser te starten - bijvoorbeeld met VBS.

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-09 14:48
Gutteguttegut schreef op 26 januari 2004 @ 16:13:
Hoe had je dit in gedachte? Je kan namelijk niet verwachten dat iedereen op Internet zijn pagina aanpast?

En ik lees ook wel eens langer dan 10 minuten op 1 dezelfde pagina. En dan is her behoorlijk irri als er een refresh komt ;)
Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 16:13:
[...]
Dat zou je nog kunnen omzeilen door de browser hard af te sluiten en opnieuw de browser te starten - bijvoorbeeld met VBS.
Ook een goed id.

@ Topic Starter: Als je even contact met me opneemt op MSN vanaaf. Dan wil ik je wel een handje helpen :)
(Leuk projectje)

[ Voor 34% gewijzigd door MaNDaRK op 26-01-2004 16:16 ]

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
ik heb dit gezien in het AZU in Utrecht.
Wat hadden ze daar?

Windows 2000 met:
Auto log-off na x-minuten inactiviteit
Auto log-on met internet explorer in opstarten groep.
Je hebt dus wel even een paar seconden geen normaal beeld, maar het aan & afmeld scherm, mgoed, ik vind dit voor deze toepassingen geen onoverkomelijk probleem.

Als je het goed implenmenteerd, is dit verschrikkelijk hufter-proof.

[ Voor 25% gewijzigd door ANdrode op 26-01-2004 16:46 ]

Pagina: 1