Hey. Sinds een tijdje ben ik bezig met 3dmax. Wat ik wil is simpel maar ik neem volgens mij een verkeerde weg
. Jaja, ik heb erug veel tuts al gevonden en ben tot de conclusie gekomen dat box modeling snel mooie resultaten geeft. Heel veel hier over gelezen, en ik heb gekozen voor box modelen omdat het beertje erg simpel is qua vorm. Maar hoe begin ik nu goed? ok, met een box, deel deze in segmenten, extrude een nek, body etc, pas een meshsmooth toe.. klinkt simpel en ik heb inderdaad al iets grappigs ermee gemaakt, simpele lang-nek-alien. Maar hoe maar ik nu een beertje met een erug ovaal hoofd, lekkere dikke bollebuik en idem pootjes. Een sphere op een sphere plakken lijkt me kinderachtig, toch?
Oogst & anderen hebben me al een beetje op weg geholpen, bedankt daarvoor
, maar ik krijg niks wat op een lief beertje (met een erug ovaal hoofd) lijkt.
Misschien willen jullie mij uit de brand helpen, geloof me heb al erg veel eigen moeite gedaan, voordat ik een eigen topic begon, alvast harstikke bedankt.
Oogst & anderen hebben me al een beetje op weg geholpen, bedankt daarvoor
Misschien willen jullie mij uit de brand helpen, geloof me heb al erg veel eigen moeite gedaan, voordat ik een eigen topic begon, alvast harstikke bedankt.