Toon posts:

Geheugen SONY KTV telkens weg?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij helpen!

Ik heb een Sony KV-21LT1 Trinitron kleurentelevisie van inmiddels 3 jaar oud. In het menu kan je de beeldinstellingen zoals constrast en helderheid veranderen en opslaan onder 'voorkeur'.

Nu is het zo dat ik dit regelmatig opnieuw in moet stellen. Mijn voorkeursinstellingen zijn dan weg. Het kanalen geheugen bestaat wel nog.

Wie weet waar het aan ligt en hoe ik dit kan verhelpen?

bvd, Ruben

• X-Lars
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

X-Lars

Just GoT it.

hey, hier ben ik zelf ook wel beniewd naar.. ik heb een oude Erres :? TV (ik geloof dat dat iets van Philips is/was) met het probleem dat bij mij echt alles weg is zodra ik de tv uit doe (dus kleuren en kanalen)

logischerwijs denk ik dat er een batterijtje in de tv zit (vergelijk moederbord in je pc die o.a. de tijd bijhoud), en die zal wel leeg zijn dan

• X-Lars
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

X-Lars

Just GoT it.

*voorzichtig kickje?*

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 14:09
Ik zou em gewoon openschroeven en ff kijken of je een batt ziet zitten, volgens mij niet hoor maar je weet nooit.

Verders zou je een reperateur kunnen vragen wat hij ervan denkt. En of het makkelijk te maken is.

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 14:09
X-Lars schreef op 26 januari 2004 @ 15:19:
hey, hier ben ik zelf ook wel beniewd naar.. ik heb een oude Erres :? TV (ik geloof dat dat iets van Philips is/was) met het probleem dat bij mij echt alles weg is zodra ik de tv uit doe (dus kleuren en kanalen)

logischerwijs denk ik dat er een batterijtje in de tv zit (vergelijk moederbord in je pc die o.a. de tijd bijhoud), en die zal wel leeg zijn dan
In jou geval moet je de accu (laten) vervange die in de tv zit. Zelf ook al een keer of 2 gehad met oudere tv's.