Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Sitecom BT Dongle + Nokia 6600] Seriele verbinding valt weg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb pas een nokia 6600 gekocht met een bluetooth usb dongle erbij van sitecom. Ik heb alles geinstalleerd en dit is allemaal goed verlopen. Ik heb hierna ook de dongle ingesteld voor een seriele port verbinding en de nokia 6600 kunnen vinden en kunnen pairen. Het maken van een een verbinding via de seriele port gaat ook goed, dan zie je in de mrouter verschijnen connected bij de com7 poort. Hij stopt echter na 1 seconden met de seriele verbinding en gooit deze eruit. Je ziet dus in de mrouter dat hij verbinding maakt en gelijk disconnect. Ik snap er helemaal niks van, waarom de verbinding niet gewoon omhoog blijft. Hierdoor kan ik ook mijn pcsuite niet gebruiken, kan iemand me hiermee helpen aub?

Alvast bedankt

Verwijderd

ik heb ook het zelfde probleem alles al geprobeerd en wil niet ook voor mij hulp nodig

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-11 16:48
Ik heb hetzelfde probleem ja.. krijg een melding dat ie wilt connecten op Com0 en dan killt ie de verbinding...
Maak ik verbinding met de FAX connectie en dan met de seriele verbinding (die laatste knalt er dan toch weer uit) kan ik wel pcsuite gebruiken via com10, maar dan is de seriele verbinding nog steeds disconnected maar het werkt wel..

Blijkbaar een prob met de 6600 icm de sitecom dongle.. want de seriele verbinding met mijn 6310 werkt perfect..

Pvouput live

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Zie hier voor de oplossing:
http://www.anotherurl.com/library/Nokia7650.htm

[ Voor 24% gewijzigd door Juup op 28-01-2004 12:27 ]

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Verwijderd

Overigens, let WEL op de firmwares op je Nokia:

http://www.sitecom.com/faq_showanswer.php?faqid=778
Pagina: 1