Toon posts:

[office2003] crashed regelmatig tijdens het werken.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, tijdens het werken crashed office 2003 regelmatig. Ik krijg dan van office een melding of ik mijn werk wil bewaren voor herstel. Wanneer ik dan office opnieuwe start crashed hij weer na een tijdje. Start ik mijn pc opnieuw op dan gaat het een tijdje wel weer goed. Wie weet hoe dit komt? M

mijn pc: (asus laptop: L3800).
- p4 1.8ghz
- 512MB mem

Verwijderd

krijg je misschien ook foutmeldingen/codes?

Kijk niet lullig bedoeld ofzo, maar dit klinkt net als:
"Ik heb gisteren een mooie rodebloem gezien kun je mij vertellen welke soort dat was?"

Zonder extra info word het erg gissen wat de oorzaak is, maar heb je alleen bij office last van dit of ook nog bij andere software?
Mischien is het een optie om eens memtest86 te draaien.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2004 14:14 ]

• Neoz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-09 19:15

Neoz

Neoz & Hobbes

Is er niet een servicepack (op komst) ik hoor vaker dat Office 2003 niet erg stabiel is .......

Misschien ff checken op udates :? : http://office.microsoft.com/officeupdate/default.aspx

Serve The Humanity , Be Server

Verwijderd

Dat probleem had ik ook toen ik Kaspersky Antivirus erop heb staan. Nu heb ik f-secure en ik heb nergens meer last van en f-secure is nog iets beter ook.

:)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 14:13:
Mischien is het een optie om eens memtest86 te draaien.
Oke dan, thanx...ik wou net weer windows afsluiten en office 2003 crashed het programma weer en zie ik een melding dat hij iets niet naar het geheugen kan schrijven ik ga zometeen even proberen die memtest te doen!...en kijken wat daaruit komt!.

Thanx...