Wij hebben thuis wanadoo cable werkt allemaal best prima, daarbij krijg je 4 emailadressen. Die hebben we in het verleden allemaal aangemaakt (Voor ieder lid van het gezin 1) . Wij gebruiken er echter maar 1. Omdat het al een 1,5 jaar geleden is dat we die wachtwoorden gekregen/opgegeven hebben weet ik echt niet meer welke voor welk adres is (Afgezien van die ene die we wel vaak gebruiken die ken ik wel). Nu heb ik voor mijn honkbalvereniging 2 adressen nodig (Ik doe nou het wedstrijdsecretariaat en het leek me wel handig om voor honk en softbal 2 aparte adressen te hebben)
Ik heb in het servicemenu dus 2 adressen aangemaakt (Vervangen eingenlijk), maar nou weet ik dus de passworden niet meer. OP de site van wanadoo kan je wel je wachtwoord van internet naar je hoofdemailaccount laten mailen maar waar kan ik de wachtwoorden van die emailadressen instellen? Ik heb het wachtwoord van de hoofdaccount wel en kan dus wel in het servicemenu
Ik heb in het servicemenu dus 2 adressen aangemaakt (Vervangen eingenlijk), maar nou weet ik dus de passworden niet meer. OP de site van wanadoo kan je wel je wachtwoord van internet naar je hoofdemailaccount laten mailen maar waar kan ik de wachtwoorden van die emailadressen instellen? Ik heb het wachtwoord van de hoofdaccount wel en kan dus wel in het servicemenu