Toon posts:

aef files naar mp3 converteren>?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zijn der mensen die extencies hebben *.aef
Ik zoek namelijk een programma die aef omzet naar mp3!
Iemand toevallig een programma waarmee dat kan?

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:59
Wat heb je zelf al gevonden? Google reeds gebruikt? Wat voor bestanden zijn aef, dus uit welk programma komen ze.....

Verwijderd

Topicstarter
Heb zelf al naar vanalles gezocht maar kon er totaal niets over vinden. Het is een player van een kroegbaas dus beetje Buma/Stemra. Maar moet ze omzetten naar MP3

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

# If the file is sent as an audio file with any three-character extension it may be a dictation file where the extension is the dictator's initials; playable by BCB Voice Systems software (see ??? extension). The file could likewise be a dictation file in TrueSpeech format. Use Windows Sound Recorder and/or Media Player to play these back.
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat het dit is, maar meer kom ik, op een grafisch tekenprogramma na, ook niet tegen over deze extensie.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• ge-flopt
Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 19:07:
Heb zelf al naar vanalles gezocht maar kon er totaal niets over vinden. Het is een player van een kroegbaas dus beetje Buma/Stemra. Maar moet ze omzetten naar MP3
Is dat in zo'n gekleurde box? Volgens mij mag en kun je die dingen bijna niet converteren... Daar krijg je toch eens in de zoveel tijd updates va als ik me niet vergis... Valt niet te converteren zijn versleuteld...

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

ge-flopt schreef op 26 januari 2004 @ 22:54:
Is dat in zo'n gekleurde box? Volgens mij mag en kun je die dingen bijna niet converteren... Daar krijg je toch eens in de zoveel tijd updates va als ik me niet vergis... Valt niet te converteren zijn versleuteld...
Mjah, dat riepen ze eerst ook over dvd's ;)
Dat het op dit moment nog niet te vinden is, wil niet zeggen dat het onmogelijk is natuurlijk, maar aangezien dit formaat blijkbaar totaal niet bekend is, en ik eraan twijfel of de topicstarter wel de originele cd's heeft, vraag ik me wel af of dit wel legaal is..

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• ge-flopt
Meestal zijn dat soort "hulp programma's" binnen een half jaar uiterlijk een jaar, maar dit systeem bestaat al een jaar of twee... maar voor het grote publiek is het niet direct interresant, dus worden er volgens mij geen programma's voor geschreven.
Pagina: 1