Foutmelding: 0x81000363. Kan met geen enkele browser connect

Pagina: 1
Acties:

• BigFast
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11-2021
Ik heb op google gezocht, krijg ik 3 hits met deze foutmelding en op de site van microsoft komt hij niet eens voor :| Het gaat om de volgende foutmelding, de code die ik erachter krijg: 0x81000363

Ik kan dus niet meer met msn connecten, dan geeft hij de foutmelding dat hij niet via IE kan connecten en dat ik moet nagaan of deze wel kan connencten. Als ik dan IE wil opstarten en ik wil gaan surfen dan geeft hij bij elke site de melding dat hij deze niet kan vinden. Dit is ook zo met mozilla. Ik kan dus met geen enkele browser connecten. Dat is alleen op die pc zo, mijn internet verbinding zelf is in orde evenals mijn netwerk.
Ik ben gister in de weer geweest met Hijack this, en daar heb ik dus een register sleutel teveel verwijdert, dat kan niet anders. Welke register sleutel is dat en waar haal ik die vandaan.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Welke register sleutel is dat
Dat zou jij beter weten dan wij, verwijderen zonder te weten wat het doet is niet erg handig ;)
Lees anders met kladblok je backup in de HT directory.

Maar check eerst even of je nog wel een valide DNS server gebruikt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• flexje
  • Laatst online: 01-09 20:02

flexje

got-father

Check is in je register welke poort of server msn gebruikt bij het connecten:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\MSNMessenger

poort hoort op 1863 geloof ik.

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

• BigFast
  • Laatst online: 24-11-2021
Ja dat klopt, maar daar doet hij het sowieso niet op, o dit moment dus. Ik heb hem al veranderd naar 80 maar ook daar doet hij weinig. FJK ik zal eens kijken ik hoop het...

Gebruik XP pro ;)

Hmmm.. Ik ga mezelf maar weer es schamen... FJK bedankt, zou er niet op gekomen zijn om m'n dns te checken :D Hij doet het weer, was indd m'n dns :)

[ Voor 32% gewijzigd door BigFast op 26-01-2004 16:32 ]