Toon posts:

Linksys wireless router ziet pc maar half

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De huidige situatie

Planet adsl internet komt binnen op de Alcatel Speedtouch 510 (standaard firmware) vanuit daargaat die naar een switch en op die switch staan 2 computers aan gesloten, vanuit die switch gaat er een UTP kabel naar het huis toe waar die daar weer binnen komt op een switch
vanuit die switch gaat die naar een wall outlet op de wall outlet staat de Wireless-B Broadband Router (BEFW11S4) op aan gesloten en dan staat er boven nog een pc met Windows XP service pack 1 en een wireless netwerk kaart Wireless-B PCI Adapter

Het probleem
De computer ziet de Wireless-B Broadband Router wel, maar de verbinding springt soms van 5,5 Mbs naar 11,0 Mbs en soms is de verbinding helemaal weg

Pingen lukt ook wel , maar der gaat vaak de helft of meer verloren

Ik hoop dat ik genoeg informatie hebt gegeven en als jullie meer informatie nodig hebben geef ik het graag

Verwijderd

Topicstarter
Vinden jullie mij niet liev ??

Ik wacht nog smachten op antwoordt / hulp

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op deze manier niet nee. :X Want kicken binnen 2 uur is uit den boze hier. Dus gewoon effe 24 uur wachten totdat er iemand langs komt die misschien een antwoord weet.

Ik weet het, het is geen antwoord op je vraag, maar wilde het toch effe melden..

[ Voor 25% gewijzigd door Br@m op 26-01-2004 13:19 ]

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Wat Br@m zegt. Als je zó ongeduldig bent huur je maar een professional in. Wij zijn niet je persoonlijke helpdesk.