Ok, here is the problem
We hebben een hoofdscherm ( extends Jframe) daarin kunnen we een aantal Jinternal frames plaatsen (bijvoorbeeld een klanten scherm). Nu willen we vanuit zo'n een JInternal frame , nog een JInternal frame oproepen ( in praktijk : vanuit klanten een apart formuliertje om een gemeente te kiezen adhv comboboxen).
Dat formulier om klanten te kiezen werkt als
-ik het als basisscherm oproep ( gewoon extends Jframe)
-ik het vanuit het hoofdscherm oproep ( dus gewoon als internal frame)
-maar niet als ik het wil oproepen als Jinternal frame vanuit het Jinternal frame klanten...
De reden waarom ik dat zo wil doen is omdat ik dat formulier voor kiesgemeente op meerder plaatsen wil gaan gebruiken (klanten, medewerkers, ...)
class Hoofdscherm extends JFrame
{
...
}
class FrmKlanten extends JInternalFrame
{
...
}
Hoe kan ik dit probleem oplossen, in de docs vind ik daar niks over ...
class FrmKiesGemeente ... ? ?
We hebben een hoofdscherm ( extends Jframe) daarin kunnen we een aantal Jinternal frames plaatsen (bijvoorbeeld een klanten scherm). Nu willen we vanuit zo'n een JInternal frame , nog een JInternal frame oproepen ( in praktijk : vanuit klanten een apart formuliertje om een gemeente te kiezen adhv comboboxen).
Dat formulier om klanten te kiezen werkt als
-ik het als basisscherm oproep ( gewoon extends Jframe)
-ik het vanuit het hoofdscherm oproep ( dus gewoon als internal frame)
-maar niet als ik het wil oproepen als Jinternal frame vanuit het Jinternal frame klanten...
De reden waarom ik dat zo wil doen is omdat ik dat formulier voor kiesgemeente op meerder plaatsen wil gaan gebruiken (klanten, medewerkers, ...)
class Hoofdscherm extends JFrame
{
...
}
class FrmKlanten extends JInternalFrame
{
...
}
Hoe kan ik dit probleem oplossen, in de docs vind ik daar niks over ...
class FrmKiesGemeente ... ? ?