Toon posts:

[XP] EULA of EVLA*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer een pc opnieuw in te richten en als ik dan XP prof instaleer dan geeft hij de volgende melding aan?

Setup kan de Gebruiksrechtovereenkomst voor Eindgebruikers EVLA / EULA niet vinden. Setup wordt beeindigd.

Hen schijf al geformaterrd, partities weggegooit!!
Ik snap het niet meer, kan iemand helpen???

Mark

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Lircky - ik pas je topic titel even aan zodat het OS in je topic titel staat :)

Heb je verder al eens geprobeerd met een andere CD? :)

• Dr. Bean
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Die EULA betekent "End User License Agreement" en is, dacht ik, een bestandje op de CD van XP (met daarin de license agreement...), in principe gewoon een txt dingetje.
Dan rijst de vraag: waarván installeer je XP prof...is dat een originele CD, is dat een kopie (misschien, om de maat van de CD te verkleinen, is dat bestand weggelaten), heb je alleen de i386 map? Start je de installatie met setup.exe, met iets van switches erachter?
Je zou kunnen proberen iets met een unattended install te doen, dan zet je alle relevante info in een tekstbestandje, en dan heb je dat scherm, en dus de EULA niet meer nodig (ff zoeken voor unattended install @GoT)

Verwijderd

Topicstarter
het is naturlijk geen origineel! Maare ik had ook al even verdere topics gelezen en schijnt dat er meer mensen last van hebben gehad! Ik zal ook eens een andere cd proberen! en anders wat er in die andere topics staat de i386 map kopieeren!

Mark

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-05 18:49

bonzz.netninja

Niente baffi

Hoezo natuurlijk geen orgineel? indien het dus een illegale is, kunnen we je helaas niet verder helpen, volgens richtlijnen got, toch?

[ Voor 63% gewijzigd door bonzz.netninja op 26-01-2004 09:29 ]

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

Verwijderd

Topicstarter
LATERZZZZ, het hele forum staat er vol mee!!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Mjah - als het geen officiele CD is dan was het minstje wat je had kunnen doen even met een andere CD proberen eigenlijk aangezien zelf gebrande CD's wel vaker kapot gaan :)

• bonzz.netninja

bonzz.netninja

Niente baffi

laterzzz??? que? hele forum er vol mee? mwuh? Mijn ervaring is juist dat er weinig illegale zaken besproken worden hier, wat trouwens het nivo ten goede komt, in tegenstelling tot dit topic

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

Verwijderd

Topicstarter
Yeah sure mate!!!!

he elevator THX, zal kijken of ik verder kom!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
bonzz.netninja schreef op 26 januari 2004 @ 10:08:
laterzzz??? que? hele forum er vol mee? mwuh? Mijn ervaring is juist dat er weinig illegale zaken besproken worden hier, wat trouwens het nivo ten goede komt, in tegenstelling tot dit topic
blijkbaar staan er in de search veel topics over ontbrekende EULA's :)

gewoon zorgen dat die EULA op de goede plek komt, en dan gaat het wel werken. :)

[ Voor 11% gewijzigd door G33rt op 26-01-2004 10:45 ]

• bonzz.netninja

bonzz.netninja

Niente baffi

ben ik dan zo naief?:)

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

bonzz.netninja schreef op 26 januari 2004 @ 09:29:
Hoezo natuurlijk geen orgineel? indien het dus een illegale is, kunnen we je helaas niet verder helpen, volgens richtlijnen got, toch?
Nee hoor, maar je bent ook geen moderator. Dus je eerste reply is dus in die zin overbodig. Wanneer je denkt dat iets niet volgens de pollicy is dan kun je dat prima melden via een Topicreport of een melding in SeM, maar ga geen eigen rechter spelen. Zoals je ziet komt daar alleen maar een offtopic discussie van. Laat de bijsturingen en terechtwijzigingen a.u.b. over aan de moderators, daar zijn wij voor :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• bonzz.netninja

bonzz.netninja

Niente baffi

mm, je hebt wel gelijk denk ik. Ik heb dit topic trouwens wel gereport, dus die actie was goed. Achja, al doende leert men de ideale poster te worden :)

Pagina: 1