Toon posts:

Modem probleem(icoontje geel)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ikzelf heb een adsl modem. Nu heb ik I-net op mijn nieuwe pc geinstalleerd...alles werkt perfect ik kan internetten ik kan msn-nen..Maar.....als ik bv muziek wil downloaden, of foto's online wil uploaden valt mijn verbinding uit en wordt het groene logootje van mijn modem op de taakbalk ineens geel. Ik kan dan ook geen nieuwe verbinding maken, hij geeft foutcode dat de server geen bereik heeft ofzoiets. Ikzelf heb overigens Planet als acount.

Dan moet ik mijn pc opnieuw opstarten en dan kan ik weer normaal verbinding maken...welke instelling staat er bij mij verkeerd? Ik heb overigens het down en uploaden geprobeert met MSN uit...maar dat maakt niks uit!!

Wie o wie kan mij helpen.

Groetjes Dafna/micky :9~

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Welke adsl modem heb je? Ethernet-modem? USB-modem? :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een adsl usb modem, zo'n groen ufo ding hihihihih 8)7 O-)

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Gaan de lampjes op de modem dan ook uit? En welke OS heb je? :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Verwijderd

Topicstarter
OS??? ik heb XP sorry ben nog niet van alle termen op de hoogte 8)7

nee de lampjes blijven netjes aan en beide groen.....alleen dus het icoontje in de taakbalk wordt geel en wordt meteen van I-net af gedondert!!!!! :'(

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Maar je hebt dus geen problemen als je gewoon surft of mail bekijkt :?

Verwijderd

Topicstarter
nopes..alleen met up en downloaden |:(
Pagina: 1