Toon posts:

Kazaa++ en windows XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Guys,

Ik heb een probleem met kazaa++. Telkens wanneer ik dit lanceer, herstart de pc plots ......

Dit wordt uitgevoerd in xp met ene restricted account (kids )... Als ik nu met mijn admin account tracht aan te loggen op xp, dan laadt hij mijn profiel in en plots reboot hij ook .....

Enig idee ?

Robby

• Packardhell
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:02
Welke versie heb je? Ik neem aan dat je Kazaalite++ bedoelt?

Anyway, tis tegenwoordig niet meer aan te raden om Kazaa te gebruiken. De helft van de bestanden die je download van dat netwerk zouden tegenwoordig virussen/trojans bevatten.
Als je een goede vervanger zoekt probeer dan eens Emule. http://www.emule-project.net.

GoT topic over Emule: eMule opensource eDonkey, deel 10

Powered by KPN

Verwijderd

sowieso erg raar dat je pc compleet herstart door een programma als kazaa, mij lijk t dit eerder te komen door brakke drivers/hardware. Mischien is het handig wanneer je aangeeft in systeem/advanced (ergens) dat windows een bsod moet geven als er iets fout gaat ipv te herstarten. Met de code die dan voorbijkomt kun je in elk geval eens checken in de knowledge-base wat er nou werkelijk aan de hand is.
Het lijkt mij nl nogal stug dat dit puur aan kazaa ligt.

• Wizzkiddy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ga is op zoek naar de tips van Ramsi !!! ;)

Verwijderd

Ik denk dat je een virus hebt..vast via Kazaa binnen gekregen :+

Offtopic: WizzyKiddy: :D Ramsi 0wnZ

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2004 11:27 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Mensen: probeeer een beetje serieus te helpen ajb, de Huiskamer is een paar deuren verderop :*

Maar zie PatBrugge: volg Windows XP en 2000 BSOD guide uit de howto's van Windows Operated Systems (en/of op GoT zoeken naar zomaar opnieuw opstarten) en kijk even welke BSOD precies en wat Microsoft daar over zegt :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1