Toon posts:

[Flash Player 4 / Mac] Filmpjes loopen zichzelf als popups

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik onlangs een site gemaakt, extreem basic Flash filmpje erin gezet... Alles werkt perfect, getest op o.a. Win IE 5.5+, Mozilla, Opera 7, Netscape 7, Mac Safari, Mac IE 5.1.

Krijg ik opeens van de klant waarvoor ik de website heb gemaakt een klacht: de website loopt zichzelf terwijl ie zichzelf telkens in een nieuw venster opent.
Dit is natuurlijk onacceptabel, dus ik testen...

Flash uit, probleem is (naar mijn weten) alleen op de Mac en uiteindelijk blijkt het zich dus alleen voor te doen als de bezoeker een Mac gebruikt met daarop Flash Player 4 geïnstalleerd.

Ik wil niet afhankelijk zijn van JavaScript, en ik wil gewoon dat de pagina in 1 keer laadt, zonder detectie van Flash o.i.d.

Mijn vraag is dus;
Heeft iemand hier eerder dit probleem meegemaakt? Zijn hier oplossingen voor?

Ik heb nog wat andere filmpjes getest op diezelfde Mac + Flash Player 4, en nou bleek dus dat ik het bij een paar recente filmpjes wél heb, en bij andere niet. Nou dacht ik eerst dat het aan Flash MX 2004 Pro lag, maar die oudere filmpjes zijn ook daarin gepublished...
Exporteren naar versie 4 / 5 / 6(MX) / 7 maakt ook geen hol uit, dus ik ben ten einde raad.

Alvast bedankt voor de hulp.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?