Toon posts:

[XP] re-install win xp + sp1 slipstream

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai al enige tijd met succes windows XP, zonder sp1. Nu heb ik een win XP installatie cd met sp1 er ingebakken. Als ik deze over mijn huidige windows installatie installeer, heeft dat dan enig nadelig effect op mijn bestaande geinstalleerde programma's enz..??

Ik heb geprobeerd dit uit te zoeken, maar ik kom niet tot een concreten ja of nee. Wellicht kan iemand mij hier helpen. Of wil iemand zijn ervaring hiermee delen. Een linkje waar het antwoord staat zou ik ook al heel blij mee zijn :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2004 01:26 ]

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:29

momania

iPhone 30! Bam!

Je krijgt een nieuwe registry en nieuwe window map + alle settings zijn weg.
Ja het heeft dus nadelig effect.

Maar waarom update je dan niet gewoon naar SP1 met de windows update :?

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Inderdaad, waarom update je niet gewoon? (www.windowsupdate.com)
Of heb je een illegale versie? :>

Verwijderd

Topicstarter
Hmmmm ja ik heb een ........ versie. Dus dat is minder dan. Is er geen andere manier om te updaten zonder alles kwijt te raken?
(vette avatar heb je btw).

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:29

momania

iPhone 30! Bam!

Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 12:04:
Hmmmm ja ik heb een ........ versie. Dus dat is minder dan. Is er geen andere manier om te updaten zonder alles kwijt te raken?
(vette avatar heb je btw).
Jahoor, zorgen dat je een legale key krijgt waarmee je wel kan updaten.
Bij MS zelf kan je een keychanger downloaden om die andere key in te vullen. Dan kan je gewoon SP1 updaten van de windows update site :)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Topicstarter
Ah oke dan. Daar heb ik wat aan! Kan ik die keychanger bij het download gedeelte vinden?

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2004 12:11 ]

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-04 07:53

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

mag ik niet zeggen natuurlijk, maar er zijn genoeg illegale keys in omloop die gewoon werken en waarmee je sp1 kan downen.

Verwijderd

Topicstarter
Dankje ik heb er al een:)

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 12:09:
Ah oke dan. Daar heb ik wat aan! Kan ik die keychanger bij het download gedeelte vinden?
Kom op... beetje zoeken kan geen kwaad :)

En anders doe je het handmatig, zoals hier beschreven:
geforceddq in "Oplossing voor mensen met XP en illigale..."

Succes :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
Nou. OKe dan! Hier ben ik weer.

Het is helemaal gelukt. Heb nu SP1. Daarna meteen een helehoop andere updates die niet nodig ware zonder sp1. Maar nu is het helemaal oke.

Thx gasten!

Verwijderd

Vraagje uik moet ook Sp1 nog installeren en lukt me niet vanwege dat illegale gedoe, nu heb ik zon key changer gedownload en de stappen gevolgd maar dan vragen ze bij de activatie scherm om een bevestigings ID van de medewerker van Microfsoft die je normaal gesproken dus aan de lijn zou krijgen is zon Id nou t zelfde als een product key?

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-04 07:53

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

als het goed is moet je dat helemaal niet krijgen. Volgens mij zijn er cracks die zorgen dat windows "geregistreerd" zal zijn..

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Verwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 10:45:
Vraagje uik moet ook Sp1 nog installeren en lukt me niet vanwege dat illegale gedoe, nu heb ik zon key changer gedownload en de stappen gevolgd maar dan vragen ze bij de activatie scherm om een bevestigings ID van de medewerker van Microfsoft die je normaal gesproken dus aan de lijn zou krijgen is zon Id nou t zelfde als een product key?
Nee dat is een door die medewerker aan de hand van jouw produktcode bepaalde code. Gewoon even bellen, je product key geven en je krijgt een code :)
Hann1BaL schreef op 01 februari 2004 @ 12:19:
als het goed is moet je dat helemaal niet krijgen. Volgens mij zijn er cracks die zorgen dat windows "geregistreerd" zal zijn..
Dat is volgens mij hardstikke illegaal, en komt de ontwikkeling van Windows niet ten goede. Overigens zijn warez op GoT niet toegestaan, conform Registratievoorwaarden en faq ;)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

^^^

Een key aanpassen OK (dat zegt MS zelf ook), maar het is een beetje overdreven om methoden aan te gaan geven hoe de boel te omzeilen (zie de link hierboven).

Legaal --> bel MS en je krijgt de code.
Illegaal --> zie de readme bij je crack, daar heb je GoT niet voor nodig :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.