Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Bug/feature?] Toon usericons en profiles

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
In prefs heb ik de optie toon usericons uitstaan, omdat ik in topics geen behoefte heb aan die plaatjes.
Nu wilde ik laatst van iemand toch een (schijnbaar interessant) usericon zien, dus ik klik op profile. Maar daar wordt het dan ook niet getoond.

Is dit echt de bedoeling van die pref? IMO zou die pref alleen voor usericons en topics moeten gelden en niet voor het usericon in profiles.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:06

crisp

Devver

Pixelated

Die pref staat inderdaad onder het kopje "instellingen berichtenoverzicht", maar hij wordt inderdaad forumbreed toegepast. Op zich is het geen moeite om 'm in myReact en bekijk profiel toch zichtbaar te maken, of misschien als alternatief een linkje?

[ Voor 11% gewijzigd door crisp op 25-01-2004 23:59 ]

Intentionally left blank

Verwijderd

De tekst "[-uitgeschakeld-]" klikbaar met linkje naar het icoon zou imo wel mooi zijn in /forum/user_profile/#### :) Het zelfde zou in MyReact ook handig zijn met de tekst "uitge-schakeld". Op die manier is "geen iconen" consistent en kost het geen bandbreedte.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2004 18:48 ]

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Maar waarom zou het (per se) consistent moeten zijn?

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

OlafvdSpek schreef op 26 januari 2004 @ 19:46:
Maar waarom zou het (per se) consistent moeten zijn?
Omdat je anders ISDN'ers krijgt die de usericons uitzetten omdat sommige zo groot zijn, een myreact openen en opeens een file van 100KB voor hun kiezen krijgen :?
Tenminste, dat lijkt me een vrij logische reden om dit consistent toe te passen..

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Maar in topics heb je vaak 20+ user icons, in myreact heb je er maar 1. Dus daar is het veel minder erg.
Is 100 kb trouwens niet een beetje groot voor een user icon?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik heb het ook liever consistent eigenlijk - ik wil geen schuddende borsten, hoog ingesneden rokjes en dergelijke op mijn scherm hebben @ work en heb daarom user icons uitstaan. Geen behoefte om ze dan alsnog te moeten zien als ik een profile openklik dus ;)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Wat mij betreft zou het weergeven van het icoon in het profiel wel wenselijk zijn; een linkje ernaartoe zou al een redelijk mooie tussenoplossing zijn :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:06

crisp

Devver

Pixelated

linkjes it is :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.