TV OUT uitgang splitten

Pagina: 1
Acties:

• Thunde®
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-07 07:40

Thunde®

Don't Worry :)

Topicstarter
Hallo,
ik heb een sapphire radeon 9600pro. Nu heb ik mijn eigen tv aangesloten via een kabel op de tv out (svideo>composiet dmv bijgeleverd koppelstukje) maar ik heb ook nog een andere tv (dmv zon draadloos setje) op de tv out aangesloten, maar nu moet ik de hele tijd de tv out kabel verwisselen, nu is mijn vraagje kan ik deze splitsen doormiddel van 1tulp male naar 2 female? Bestaat er zo'n stekkertje? Want ik heb mijn geluid wel gesplitst, hoef ik dus niet uit te trekken, maar het is zwaar irri steeds dat stekkertje te verwisselen.

Mijn spec's | Modelbouwforum

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:52

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik kan je bij deze doorverwijzen naar elke willekeurige electronicazaak die je maar kunt bedenken... Dit had je makkelijk zelf kunnen vinden op
www.google.nl of
http://gathering.tweakers.net/forum/find of
www.conrad.nl etc.etc.

Maar jah, het is mogelijk om een splitter op een tulpstekker te zetten... Als je het composiet hebt kun je het zelfs met dezelfde splitter als voor je geluid splitten... :P

• yeroen1979
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-04-2025

yeroen1979

noh, ik ock!

http://www.elektronica-online.nl/content_details.php?id=160

dit is toch wat je bedoelt?
Maar jah, het is mogelijk om een splitter op een tulpstekker te zetten... Als je het composiet hebt kun je het zelfs met dezelfde splitter als voor je geluid splitten...
volgens mij heeft ie dat via een jack splitter. Anders had ie die verloopplug wel even kunnen proberen lijkt me.......

A-Open H-700b Epox 6RDA+, XP 3200+ Spire Whisperrock IV, 2x 1Gb ddr400 dual channel MSI Geforce FX5600XT, 3x NEC DVDRW (3540A,3550A, 4551A)1x 200GB Sata, 1x 250GB sata, 1x 120GB sata. Win XP prof.

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:52

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ah, jah, daar zeg je wat... ;) Had ik niet over nagedacht, mijn excuses... ;)

• Thunde®

Thunde®

Topicstarter
yeroen1979 schreef op 25 januari 2004 @ 23:38:
http://www.elektronica-online.nl/content_details.php?id=160

dit is toch wat je bedoelt?

[...]

volgens mij heeft ie dat via een jack splitter. Anders had ie die verloopplug wel even kunnen proberen lijkt me.......
Ah thanks, dat ding is perfect. En het geluid is inderdaad via jack gesplitst :P.

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Als je ruis of storing krijgt, dan is een splitter met een schakelaar ook een goede oplossing.
Zeker als je wat langere kabels gebruikt dan kan je hiermee te maken krijgen.

Senile! Senile Oekaki

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
_bas_ schreef op 26 januari 2004 @ 11:15:
Als je ruis of storing krijgt, dan is een splitter met een schakelaar ook een goede oplossing.
Je zou er ook aan kunnen denken een signaalversterker voor de uitgangen te zetten :) (stel dat je op twee tv's tegelijk wilt kijken)

• Thunde®

Thunde®

Topicstarter
_bas_ schreef op 26 januari 2004 @ 11:15:
Ja, ik heb storing inderdaad als ik een simpele splitter gebruik, waar zou ik zo'n splitter met schakelaar kunnen krijgen?

Pagina: 1