wat vinden wij van Hitman

Pagina: 1
Acties:

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Topicstarter
ik heb net nolf gekocht, echt een reete goed spel maar ik wil er nog 1 bij halen/jatten/downloaden/kopen hoe je het ook noemt. dus wat vinden jullie van hitman;)

http://psnprofiles.com/AfthyX

Verwijderd

Simpel, Hitman is een zwaar vet spel. Downloaden dus :)

Het coole van Hitman is dat je de missies op verschillende manieren kan uitspelen. Ook heb je echt het gevoel dat je met een hele missie bezig bent en dat ie _moet_ slagen. Dat komt omdat er tijdens een missie geen mogelijkheid is om te saven. Dat klinkt misschien klote, maar dat is het niet. Het dwingt je ertoe goed te spelen. In plaats van 35x saven (om elke hoek een keer) en zo levels uit spelen.
Verder zijn de missies cool. De wapens ook. De fysics zijn heel mooi gedaan. Graphics zijn vet. Oyabun knife roels. Nederland komt in het spel voor. Je doelwitten zijn cool (maffiabazen, drugsdealers, terroristen).
De missies worden steeds uitgebreider en moeilijker. Enz enz. Het allerbelangrijkste is uiteindelijk natuurlijk de gameplay...het "gevoel" wat je over de hele game hebt. Dat is dus ook goed imho. De minpuntjes kunnen zijn: De controls waar je aan moet wennen. Het niet-kunnen-saven tijdens een missie verhaal.
Maar dat is lang niet zo erg. Spel is echt supercool. :7

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Topicstarter
ja lijkt we wel een leuks spel, volgens ign niet echt een goed spel Julie vinden van wel?

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

ik vinnum cool
ben nu bij de laatste hit van Hong Kong, maar ik vond de 1 wel cool , lekker het dak op, rifle uit koffer halen, lekker wachten en vlak voor hij wegloopt plop, zo een kogel door ze kop jassen, dan nog ff die gast uit die chopper maaien, rifle droppen en wegwezen :)

edit: dit is voor mij het ultieme spel momenteel. en knife roeld idd hard, lekker van achter kelen door snijden >:)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Dit is gewoon het vetste spel ooit!!

Echt zwaar roeleren!

De iso hoef je niet te halen want zoveel krijg je er niet bij!! Rip is kewl genoeg.

Het verhaal ik ook gewoon zeer goed.

En na een aantal missies lijkt het spel gewoon weer heel anders. Eerste tijd Hong Kong stijl en dan op een midde in de rimboe in Colombia.

Echt gaaf spel dus!

PS. Ik vind het wurg touwtje anders koeler dan de mes!! :P

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Topicstarter
ze zeggen op verschillende sites dat de besturing lastig is Juliie ook last van

Verwijderd

Lastig, de besturing had wel beter gekund, maar je moet er gewoon even aan wennen en zelf even wat dingen veranderen kwa toewijzingen en dan is het goed te doen! Je moet trouwens wel een muis hebben met scrollwieltje, anders is het inderdaad kut...

Verwijderd

Bij mij loopt ie best wel reet. ik heb een p3 500 met een s3 savage 4, 128mb maar hij loopt echt te schokken soms.. en ik draai winme.. is wel shit.. tis wel de demo misschien ligt het daar wel aan.. de demo duurt LAAAAAAAANG met laden trouwes

• Asphyxion
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-02 16:44

Asphyxion

I am, therefor I think

Het spel is veel te kort! :(

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Topicstarter
ja hoe lang heb je erover gedaan dan!

• Asphyxion

Asphyxion

I am, therefor I think

Een uurtje of 8-10...

Zonder cheats op medium difficulty....

Verwijderd

Ik heb al op meerdere sites gelezen dat een 700Mhz CPU en Geforce kaart sterk worden aangeraden.
Bij mij loopt ie wel soepel iig.

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Topicstarter
nou ik heb een 700tje en een g-force maar als ik hem la in +/- 10 uur uitspeel is er geen fuck meer aan:?:?:?

Verwijderd

Nou reken er maar niet op dat de doorsnee gamer dit spel in 8 tot 10 uur uitspeelt!!

Als die gast dat kan dan is hij verrekes goed!

Je moet wel zoals je hier boven leest missies een paar keer op nieuw doen maar het gaat absoluut niet vervelen!!

Als je geen muis zonder scroll wieltje hebt hoef je echt niet daarvoor Hitman niet te kopen want ik heb ook een muis die dit wieltje mist maar ik heb er geen last van!!

En een ding kan ik je zeggen: Hitman is echt super aan te raden!!!!!!!!!!

Verwijderd

Uurtje of 8-10 als je de Walkthrough erbij houdt of "god 1" gebruikt :). Mar dan verpest je de spanning en bedoeling van t spel vind ik.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

hmm ben net voor 8e keer neergeknald in de laatste hong kong missie :(

Verwijderd

Ja, die laatste missie in Hong Kong is flink pittig, ze hebben mij ook al vaak kunnen wegdragen in dat level!!

Ziet er trouwens wel super mooi uit!!

Verwijderd

Nou die valt redelijk mee, die laatste in HK.
Maar je moet je gewoon weten te vermommen en als je iemand killed wissel dan van vermomming of verberg het lijk.
Die soep vergiftigen zou ik niet doen, gewoon die kerel neermaaien met een AK47 en dan je verschansen in het kruidenwinkeltje bij t restaurant.

• Asphyxion

Asphyxion

I am, therefor I think

Kom op zeg. Tot en met Rotterdam is het spel echt een eitje. De eerste beetje moeilijke is die ene op de boot, de <geen spoiler> daar vinden is een beetje moeilijk.

Na Rotterdam ben je alweer bij de laatste 2 levels, waarvan de 1e erg makkelijk is en de 2e vrij moeilijk. 10 uur lijkt mij makkelijk te doen, met walkthrough een uurtje of 5...

/Asp

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-02 19:19
ikw il hitman al een tijdje downloaden maar kan alleen trailers vinden (movies)... :(
ik wil dan de "DEMO"!

ik heb een: AMD-k6 400 , 128 sdram, win98se... 8 mb videokaart van intel740.

• Asphyxion

Asphyxion

I am, therefor I think

http://www.3dfiles.com/games/hitmancodename47.shtml

Zit in de demo wel een bug in: wanneer je iemand dood schiet en er veel actie is vertraagt het spel behoorlijk. In het volledige spel is het minder....

Verwijderd

Ik ben niet zo verslaafd dat ik het uren speel... Khep het nu drie dagen, en ben in misse 3 van HK. Het is wel supergaaf!

Die controls had ik binnen 5 minuten door, je moet gewoon je controls die ja overal gebruikt ff invoeren, is best te doen.

Dat knife is wel leuk, maar die piano wire, die kickt helemaal hard!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

enige jammere van mes vinnik dat je het niet kan gooien :(

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
toen ik hem wou installeren, zei METEEN na dubbelkikken al: SEVERE ERROR

hoppa, kon dus nie installeren :(:(:(:(:(:'(:(:(

Verwijderd

Dat suckt man :(

Ik had wel iets wazigs:
In Rotterdam level 2, waar ik Boris Boef moet killen moest ik een carbomb planten. Nu was Boris al op de vlucht richting die auto...Dus ik plant die bom (scripted in-game filmpje waarin ik die bom onder de bestuurdersstoel leg) en tegelijkertijd komt Boris aanrennen. Hilarisch -> ik stap uit die wagen terwijl Boris staat te wachten op mij...hij stapt in (meteen weer een in-game filmpie) en hij explodeert met wagen en al...helaas had ik nog niet echt de tijd gekregen om mezelf te verwijderen van de auto met als gevolg dat ook ik de lucht mee in ging muhahaha :*
Helaas hebben de makers van het spel hier nooit aan gedacht volgens mij want het spel klapte er vervolgens gelijk uit hahahahaha
}:O

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Net ook maar begonnen met Hitman.. vraagje of het 2e Hong Kong level.

Ik moet dus een autobom plaatsen... ik breng die chauffeur om het leven, pak zijn kleren en dump hem in het riool. Zo kan ik dicht bij de auto komen....maar hoe plaats ik die autobom nu? Ik kan niet al te lang rondlopen bij die auto want dan hebben ze me door op een gegeven moment. Ik kan die auto ook niet in (het lukt mij niet echt).. enige hint?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

bom selecteren, bij de bestuurdersingang heb je een actie icoontje als het goed is, bom plaatsen wegwezen omkleden, wachten met uitzicht op die andere mannetjes als de auto weer bij die andere mannetjes is, boom missie volbracht

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Topicstarter
hhmm ga hem wel ff halen. er is ook weer een path uit dus dat zal vel weer wat problemen verhelpen. oja hier vinden ze hem ook goed

http://www.pcgr.com/reviews/action/product_1143.asp

Pagina: 1