Ik ben van plan om een case fan in me window te maken om zo me temps omlaag te krijgen.maar wil weten wat jullie ervaringen zijn met het omlaag brengen va nde temperatuur.Ik heb op het moment 2 coolermaster case fans onder intake boven outtake en heb een coolermaster areo 7+ als proc cooler. me temps zijn nu met mijn xp2500 op 3200 (1.725v) en mijn lanparty zijn 42 idle en 50 stressed. zou het veel helpen om er een case fan in te maken?Ik zit er aan te denken om hem zo te bevestigen dat hij koude lucht voor mijn areo 7+ blaast zodat me areo de koude lucht naar binnen zuigt.Is dit een goede plaatsing van die fan?
Hoe hebben jullie julie case fans in jullie window gemaakt ? ik zit zelf te denken om er een gat in te boren en het rondje dan uittezagen met een figuurzaag. is dit een goede methode of kennen jullie betere? (heb geen dremel.)
Alle tips zijn welkom
Hoe hebben jullie julie case fans in jullie window gemaakt ? ik zit zelf te denken om er een gat in te boren en het rondje dan uittezagen met een figuurzaag. is dit een goede methode of kennen jullie betere? (heb geen dremel.)
Alle tips zijn welkom