Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nokia en Bleutoth probemen

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
:( Hoi ik heb hulp nodig met het conecten
van een nokia 6600 via sitecom usb
bleutooth adapter type 502.

Ik heb alles al geprobeerd maar de
telefoon en de bleutooth conectie
lopen steeds weer opnieuw vast als
ik seriele port wil activeren wie kan
mij helpen a.u.b. reply. :( 8)7 :( 8)7

Verwijderd

je moet het in een speciale volgorde instaleren heeft mijn schoonpa ook met nokia gehad ik snapte ook niet waarom het mij niet lukte maar ze hebben het hem uitgelegd bij een kpn business center en in die volgorde deed hij het ineens ( zal het hem eens vragen via de mail)

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-11 16:48
offtopic:
Wil niet lullig zijn, maar het is bluetooth; dan klopt je nick ook niet helemaal

Maar kijk ook eens hiero: http://6600.info/viewforum.php?f=16

Pvouput live

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:14
[rml]Fire69 in "[ Nokia 3650] Eindelijk beschikbaar !"[/rml]

Da's voor een 3650, maar zou moeten identiek zijn. :)

• Diaboluzzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04 15:06

Diaboluzzz

Dreikwarter !

het kan niet.

Jou nokia toestel beschikt alleen over bluetooth spraak modules, niet over de bluetooth data modules. en de sitecom stick beschikt alleen over de datamodule.

Voor zover mijn kennis strekt gaat je dit dus nooit lukken, nog met sitecom, nog met belkin.

http://www.NUiPhone.nl/

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:35

Korakal

Up up up!

Hoi Nokia_Bleutooth, welkom op GoT. Graag wil ik je even wijzen op onze 'huisregels' hier, de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette). We verwachten namelijk een aantal dingen van je, onder andere in dit geval op jou van toepassing:
• zelf zoeken naar een oplossing op je probleem, door middel van Google, de GoT-search, e.d. Overigens een tip bij het zoeken: het is Bluetooth en niet Bleutooth, misschien levert dat wat meer zoekresultaten op.
• het kan best zo zijn dat je niet zoveel vindt, maar vermeld dan in ieder geval in je startpost wat je wél heb gevonden en geprobeerd, dan weten we in ieder geval hoe ver je er al mee bent
• en nog een hele belangrijke: Leg je probleem goed uit. Hetgeen jij zegt is namelijk het enige dat anderen van jouw probleem weten. Hoe meer (relevante) informatie je geeft, hoe beter je geholpen kunt worden
Let hier ajb bij je toekomstige posts & topics op :)

Dit topic gaat dicht, omdat er over dit probleem inmiddels genoeg te vinden is, zie bijvoorbeeld de links die Krypt en Fire69 geven.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.