Toon posts:

[mobo/CPU/case] Past het in deze systeemkast?

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
In de FAQ staat niets nuttigs en ik heb al gezocht op het forum maar kon niets vinden.

ik ben bijna jarig, en mijn vriendin heeft een kado voor mij bestelt via internet.

Ze heeft een systeemkast bestelt, namelijk deze:
http://www.sweexeurope.com/product.asp?pId=261

een Sweex Xenon TC CW P4

Er staat "P4" achter, ik neem aan dat er Pentium 4 bedoeld word. Ik heb echter een AMD Athlon XP 1800 processor. Met een Aopen AK77 8XN moederbord.

Nu wil ik weten of die ook in die systeemkast kan. Ik heb er totaal geen verstand van, en ik ben er pas achter gekomen nadat mijn vriendin hem had bestelt en die weet er nog minder van :P .

Wie kan mij goede raad geven, zodat ik mijn vriendin kan adviseren om de bestelling af te zeggen of niet.

Alvast bedankt,

Roeland

• janster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06-2025
Jawel hoor, is gewoon een kast met ATX voeding, dus ook geschikt voor P4 (de extra voedingsstekker) jouw mobo past er dus ook gewoon in.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

En als aanvulling op de post hiervoor.... de stekker kun je tzt ook nodig hebben als je overstapt om een AMD64.

Overigens had je wel degelijk kunnen weten dat een Athlon op een A-Open moederbord gewoon kan. Kijk eens naar de ervaringen die er gepost zijn met deze kast en dan zie je dat er ook postings zijn van mensen met een AMD processor. Een en een = .....

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
GuardianAngel schreef op 25 januari 2004 @ 22:12:
Overigens had je wel degelijk kunnen weten dat een Athlon op een A-Open moederbord gewoon kan. Kijk eens naar de ervaringen die er gepost zijn met deze kast en dan zie je dat er ook postings zijn van mensen met een AMD processor. Een en een = .....
Ik wist wel dat een AMD athlon op dat aopen mobo kon, dat systeem draai ik nu namelijk. het ging er alleen even omdat ik zeker wist dat, dat mobo en CPU in die systeemkast kon, omdat ik twijfelde omdat er "P4" achter stond. Deze vraag is nu beantwoord en ik ben erg blij dat dit antwoord positief is.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:24

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT forumgedrag FAQ - daar staat wel een en ander in dat je wel nuttig zult vinden. Gelieve het dan ook eens goed door te nemen :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.