Toon posts:

Playlist maken voor MP3 CD in Calrion Autoradio

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo sinds kort ben ik in het bezit van een MP3 radio van Clarion en deze heeft ook de mogelijkheid om een playlist weer te geven in het display alleen kom ik er niet uit hoe ik dit precies moet doen.

De handleiding brengt mij ook niet echt verder en ik heb vandaag een mailtje naar Clarion Nederland gestuurd om te vragen naar een ietwat uitgebreidde werkwijze.
Tevens wil ik uiteraart op dit geweldige forum even kijken of er mensen met hetzelfde 'probleem' zijn.

De MP3 CD heb ik als data CD gebrand met NERO en de playlist heb ik gesaved met WinAmp. Heb al geprobeerd om het M3U (dat van de playlist) file in de root en ookal in de map (hoofddir) te plaatsen maar bij allebei de manieren krijg ik alleen de hoofdmap (zeg maar CD titel 1) en dan kan ik wel door, via menu van de radio naar de songs die erop staan. Deze komen dan wel in beeld op het display.

Maar zodra ik op de playlist druk dan komt er in het display te staan NO PLAYLIST

Beetje lang verhaal (sorry) maar misschien heeft iemand ervaring met het maken van een voor de Clarion bestemde MP3 CD met playlist.

De link hieronder is de link van de handleiding (pdf) van de radio DXZ738RMP

http://www.clarion.nl/han...RMP-pdf/DXZ738RMP_Ned.pdf

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2004 22:05 . Reden: Titel fout Calrion is uiteraard Clarion .... oops ]

• punica
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

punica

Longtime Member

Wat een groot verschil kan maken, is welke ID3 tags je aan de mp3's hebt hangen.
Mijn autoradio gaf eerst ook er weinig info(alleen de eerste 8 karakters e.d....). Dit was met ID3 tag v2. Met ID3 tag v3 is het hele probleem bij mij verholpen, alle info die erin staat wordt weergegeven... artiest, album, trackname, dir-name enz...

[ Voor 9% gewijzigd door punica op 25-01-2004 22:32 ]

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-07 07:20

mace

Sapere Aude

probeer anders eens een PLS playlist, misschien pakt hij die ????? en heb je in de playlist de paden relatief opgeslagen? Dus als je een playlist in een directory er boven wilt zetten dat er zeg maar in plaats van normaal staat: liedje.mp3 /liedjes/liedje.mp3 staat, en ook dat er dus niet c:\mp3\liedjes\liedje.mp3 staat.

/edit:
offtopic:
cool dat ding speelt DAB, leuk voor als je in engeland bent.

[ Voor 13% gewijzigd door mace op 25-01-2004 22:44 ]

Verwijderd

MP3 tag,s in Clarion radio

Hij was een tikje eerder dus laten we deze dan maar sluiten. :)

Dit topic is gesloten.